Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er det ulovligt med omvendte auktioner?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften lyder, hvorfor er det ulovligt at lave omvendte auktioner i Danmark?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det mener jeg heller ikke af det er .

men iden fatter jeg sku ikke ... fordi huset vil altid tabe . hvis folk tænker sig om

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener jeg det er, men du er ikke sikker kan jeg forstå.

 

Idéen er super, og der er mange mange penge at tjene på sådan et koncept. Så nej, huset vil ikke tabe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

desværre ikke sikker. kl er mange ...

står og skal til møde med et firma på en bar her om 20 min

de er underlige her nede i  malaga.

men du må godt forklare mig lidt mere om det. hvorfor huset ikke taber ..

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har en Ipod Nano til 1000 kroner..

 

1000 mennesker byder mellem 1 krone og 300 kroner.. Og vi så siger at 999 byder 1kr og der er 1 som byder 2 kr..

 

så er ham der har budt 2kr vinderen(da han er den laveste Unikke byder) og de har så tjent 1001 krone på at sælge et produkt som har en markedsværdi på 1000kroner og de nok har givet mindre for:)

 

Det er meget firkantet sat op men hvis det er samme slags auktion vi tænker på er det sådan det fungere

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er ulovligt så længe det ikke overstiger et vist beløb pr. bud. Mener også der er et max antal bud pr. person pr. dag osv.

Men jeg er ikke sikker, det var en eller anden MLM dude der forklarede det til mig Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv tænkt tanken at starte noget lign. op. Der er rigtig mange penge i det, men det kræver så også en hel del markedsføringskroner!

xxx

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange penge i den slags auktioner og det er nok ikke unormalt at huset tjener 3-4gange produktets værdi pr auktion.    Men ja det kommer nok an på markedsføring da det jo kræver en del bydere.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

hvis du har en Ipod Nano til 1000 kroner..

 

1000 mennesker byder mellem 1 krone og 300 kroner.. Og vi så siger at 999 byder 1kr og der er 1 som byder 2 kr..

 

så er ham der har budt 2kr vinderen(da han er den laveste Unikke byder) og de har så tjent 1001 krone på at sælge et produkt som har en markedsværdi på 1000kroner og de nok har givet mindre for:)

 

Det er meget firkantet sat op men hvis det er samme slags auktion vi tænker på er det sådan det fungere

Men er det så en auktion?
I min verden er det et lotteri, hvor det gælder om at gætte et tal.

På en normal auktion koster det jo ikke penge at få lov at byde. Kun hvis du rent faktisk får varen, betaler du.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:

Bautik:

hvis du har en Ipod Nano til 1000 kroner..

 

1000 mennesker byder mellem 1 krone og 300 kroner.. Og vi så siger at 999 byder 1kr og der er 1 som byder 2 kr..

 

så er ham der har budt 2kr vinderen(da han er den laveste Unikke byder) og de har så tjent 1001 krone på at sælge et produkt som har en markedsværdi på 1000kroner og de nok har givet mindre for:)

 

Det er meget firkantet sat op men hvis det er samme slags auktion vi tænker på er det sådan det fungere

 

Men er det så en auktion?
I min verden er det et lotteri, hvor det gælder om at gætte et tal.

På en normal auktion koster det jo ikke penge at få lov at byde. Kun hvis du rent faktisk får varen, betaler du.

 

det er så det.. Men det kalder man omvendt Auktion :) Jeg kan godt give dig ret i at det lyder mere som et lotteri :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)