Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 hjemmeside + 2 domænenavne = duplicate content?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige have denne afklaret, da jeg er usikker på, om det vil blive betragtet som duplicate content, hvis jeg har én hjemmeside med to forskellige domænenavne (eks. navnkort og navnlang) på?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har 2 hjemmesider med det samme indhold, ja så er det duplicate content. Det kan du undgå ved kun at have indholdet på det ene domæne og redirecte det andet domæne til det første.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Branson

Hvis du vil lave en redirect kan du med fordel læse denne lille enkle beskrivelse af, hvordan det kan gøres. Men det er om at holde tungen lige i munden, når du prøver at lave redirecten, for ellers kan det gå helt galt...

http://www.dailyblogtips.com/how-to-setup-a-301-redirect/

Mvh.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun én hjemmeside med det primære domænenavn tilknyttet. Derudover har jeg et beslægtet domænenavn parkeret hos Speednames. Kan jeg webforwarde det til det primære domænenavn uden at det bliver betragtet som duplicate content. Jeg ved ikke om Speednames bruger 301 eller 302 i deres DNS.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Speednames har jeg lavet en webforward fra det sekundære domænenavn til det primære. Efterfølgende checkede jeg via http://www.internetofficer.com/seo-tool/redirect-check/ - og den siger: Type of redirect: 301 Moved Permanently.

Dermed burde sagen være i orden og jeg får ingen problemer med duplicate content. Korrekt?

Tak for jeres svar - og god dag!

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle det være rigtigt ja. Men ellers så smid domænenavnet her eller i en PM, så skal jeg kontrollere det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)