Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsvandt fra google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en gratis hjemmeside fordi jeg var kommet ind i et nyt firma. Da det var helt nyt røg jeg hurtig op og efter en uge lå jeg nummer 1 på Google, hvis man søger på BerryEn. Der har jeg ligget i en ugestid, men så pludslig forsvandt den helt. Dagen efter så lå den nr 1 men nu er den væk igen.

Jeg har søgt fra 2 PC og det var ligesom der var forskel på hvornår den forsvandt. 

Jeg har også google reklame, som tit ligger øverst  har det noget at sige?

http://www.bricksite.com/Berryen

På forhånd tak

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en rimelig ny side, er det ganske normalt af den rykkes frem og tilbage, indtil google finder dens rette plads.

Nej, det har ingen betydning af du kører adwords ved siden af.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men jeg undre mig over den er helt væk eller også ligger den plads 1000 eller mere.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men jeg undre mig over den er helt væk eller også ligger den plads 1000 eller mere.

 

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du søger på google får du serveret et svar fra en server. Google råder over mange Servere, (på mange forskellige IP'er).

Når du lige har oprettet en ny side så skal google først have placeret dine indekserede sider i deres 'samlede' system. Dette sker over tid - forstået på den måde at google skal have smidt alt indsamlet materiale (også fra andre sider) ud på samtlige af sine servere/databaser således, at alle servere tilsidst består af samme indeks. (dette var en meget forenklet forklaring og rent teknisk en meget større sag :).

Det betyder kort, at google derfor (mere eller mindre hele tiden) viser forskellige resultater på en søgning, da du typisk rammer en del forskellige google servere (IP'er) når du søger.

Måske du engang imellem er heldig at ramme en server, som har dine fornyligt indekserede sider - og måske du engang imellem er 'uheldig' at ramme en google server, som endnu ikke har fået dette indeks 'kopieret' overpå netop denne google server.

Hvor om alt er - over tid har alle google servere et nogenlunde samme billede af dit site og alle dine sider på dit site er indekseret.

Dog skal du jo så huske på, at googles servere hele tiden arbejder  på denne måde og du vil derfor stadigvæk opleve, at dine sider  godt kan varierer mht. placering i søgeresultat, da google jo hele tiden indsamler data også fra andre sites, som kan rykke op og ned på din placering.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle nye sider går frem og tilbage i google indekset sådan er det bare

Disse ting kan hjælpe med en stabil god placering i google

  • links til siden og atter links
  • Opdatere siden så tit som muligt med unikt indhold
  • Lav unikt indhold på hjemmesiden , ikke kopieret fra anden siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar.

Det med link var jeg godt klar over men ting tager tid så den side af sagen har jeg ikke gjort det store i.

/Keld

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)