Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde skylder mig penge og kræver nu erstatningskrav.!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvis jeg var dig ville mit svar til advokaten ganske simpelt være at domænet selvfølgelig bliver overdraget når kunden har betalt, derudover kan du konkludere at advokaten ikke aner en fløjtende fis om hvad han laver idet han truer med politi i sådan en sag her.

Det er vist meget godt du ikke er rådgiver Smile

Jeg råder ham til at svare advokaten på en sober måde, og samtidig gøre opmærksom på sit krav har har mod advokatens klient. Dermed er advokaten nødt til at bringe dette tilbage til sin klient.

Hvis man blot skriver som du anbefaler, så skal man alligevel fremsende dokumentationen efterfølgende, da klienten naturligvis vil sige at han intet skylder, idet han, som du kan se, prøver at undgå at betale. Advokaten kan også vælge at ignorere så simpel en skrivelse og bare udtage stævning. Det forholder sig anerledes når der er et dokumenteret modkrav.

Og selvfølgelig sætter en advokat ikke sit stempel på min forslåede tekst, men der er ingen grund til at betale en advokat for at skrive den.

Men jeg håber vi få afslutningen på historien.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Det er vist meget godt du ikke er rådgiver Smile

I lige måde!

Og undskyld at jeg, som den eneste her der faktisk har erfaring indenfor området, giver mit besyv med og fortæller hvordan verden rent faktisk fungerer!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Lagersalg123 - JEN:

Det er vist meget godt du ikke er rådgiver Smile

I lige måde!

Og undskyld at jeg, som den eneste her der faktisk har erfaring indenfor området, giver mit besyv med og fortæller hvordan verden rent faktisk fungerer!

vi har ikke  fra begge sider i denne tråd om han har fået det ønsket leveret , der er  2 sider af en sag altid heldigvis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har vel taget kunden på røven , på det ene eller andet måde , siden hans advokat skrver.. Og advokater skriver bare ikke sådan for at gøre en bange, de skriver når de ved de kan vinde sagen... Det er et stort fejl at du registere kundens Domæne rettigheder på dit navn som er et stort nederlag til dig fra start , der har været lign sag, hvor danaweb havde registeret kundens domæne på dem selv, de betalte erstatning på 100.000kr plus siden... Så se at få alle de svindler og fup nummer ud af hovedet og være ærlig, og sørg for dine kunder selv køber deres domæner. Det kan godt være du har tænkt at du ville rippe pemge fra ham været år ved at sige han skal betale for domænet!!!! Så du er taberdømt alllerede

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Mikkel Mikjær Christensen:

Lagersalg123 - JEN:

Det er vist meget godt du ikke er rådgiver Smile

I lige måde!

Og undskyld at jeg, som den eneste her der faktisk har erfaring indenfor området, giver mit besyv med og fortæller hvordan verden rent faktisk fungerer!

vi har ikke  fra begge sider i denne tråd om han har fået det ønsket leveret , der er  2 sider af en sag altid heldigvis

Jamen trådstarter var jo glad for mit indlæg.

Mikkel opgav jeg dengang at han gav udtryk for at udlejere af lejligheder bare skulle gøre som han ville fordi han har penge. Og hans indirekte hentydning til jeg ikke ved hvordan verden rent faktisk fungerer, understreger bare at han og jeg ikke kan kommunikere sammen, der er folk man kan nå og der er folk man ikke kan nå.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Mikkel Mikjær Christensen:

Lagersalg123 - JEN:

Det er vist meget godt du ikke er rådgiver Smile

I lige måde!

Og undskyld at jeg, som den eneste her der faktisk har erfaring indenfor området, giver mit besyv med og fortæller hvordan verden rent faktisk fungerer!

vi har ikke  fra begge sider i denne tråd om han har fået det ønsket leveret , der er  2 sider af en sag altid heldigvis

 

Jamen trådstarter var jo glad for mit indlæg.

Mikkel opgav jeg dengang at han gav udtryk for at udlejere af lejligheder bare skulle gøre som han ville fordi han har penge. Og hans indirekte hentydning til jeg ikke ved hvordan verden rent faktisk fungerer, understreger bare at han og jeg ikke kan kommunikere sammen, der er folk man kan nå og der er folk man ikke kan nå.

Undskyld lagersalg blev bare provokeret da vi ikke har begge sider i denne sag , derved er det bare råd vi giver ham , hvordan han skal gøre for at inddrive pengene.

Vi har ikke alle fakta , da begge sider af sagen ikke er med i tråden her , så det er ingenting med ekspert at gøre , om det ene eller anden har ret , det er en sag imellem de 2 partner , der har disse oplysninger

Har selv været udenfor at betale 20.000 kr. forud for en hjemmesiden og ikke fået det lovet , til at virke derfor fik de ikke næste beløb

Jeg må erkende det er gode råd du giver hvordan han skal inddrive pengene , altid dejligt at læse en der ved hvad han snakker omSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikkel opgav jeg dengang at han gav udtryk for at udlejere af lejligheder bare skulle gøre som han ville fordi han har penge.

Jeg opgav dig _længe_ før det, så bare rolig det har jeg skam ikke ondt af.

By the way, velkommen til kapitalismen du lever midt i den om du vil erkende det eller ej.

Lagersalg123 - JEN:

Og hans indirekte hentydning til jeg ikke ved hvordan verden rent faktisk fungerer

Jeg forstår så ikke liiiige hvorfor du følte dig truffen der ... det var ihvertfald ikke møntet på dig, men det må du som sagt selv ligge og rode med :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Jeg må erkende det er gode råd du giver hvordan han skal inddrive pengene , altid dejligt at læse en der ved hvad han snakker omSmile

Tak - men alle kan tage fejl og også give forkerte eller mindre brugbare råd (mig slev inklusive), men min erfaring har efterhånden lært mig, at det er bedre at holde en sober dialog med advokater og have noget leverage i baghånden, fremfor at fremstille tingene sort hvidt.

Og i situationer som trådstarterens, så er det altid en god idé at få modpartens advokat til at arbejde for en, ved at man oplyser man har et modkrav. Det kræver nemlig at advokaten skal tilbage og præsentere svaret og dermed "arbejde" gratis for en.

Det er indiskutabelt at domænenavnet skal overdrages, for det skal det, men det kan ske hurtigere hvis kunden betaler de penge de skylder hurtigere. Man får intet ud af at være den flinke i den sag og bare overdrage domænet.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg forstår så ikke liiiige hvorfor du følte dig truffen der ... det var ihvertfald ikke møntet på dig, men det må du som sagt selv ligge og rode med :)

Måske fordi det var mig du citerede.. God morgen Smile

Mikkel Mikjær Christensen:
By the way, velkommen til kapitalismen du lever midt i den om du vil erkende det eller ej.

øhh wouw - nice statement - den må jeg lige tænke lidt over Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

øhh wouw - nice statement - den må jeg lige tænke lidt over Smile

Tak, og skal vi så ikke prøve at lade være med at være så personligheds-fjendske ? Det tjener jo intet formål? Især ikke når det er startet uden reelt grundlag, som Michael siger er der flere sider af sagen, jeg fortæller lidt om hvordan man håndterer den slags sager professionelt som udbyder, Michael fortæller lidt om sine erfaringer som aftager af den slags ydelser  ... trådstarter kan godt selv se (og kan han ikke bør han imo. ikke drive selvstændig virksomhed) hvem der har hvor meget erfaringer og hvem der er farvet i hvilken en retning ...

Så smile og lad os sætte os ned i en rundkreds og lege 1970 :D

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)