Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlysning - en der er knivskarp til AdWords søges!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg dyrker som mange andre Google Adwords, men må sige, jeg syntes det er temmelig svært, at gennemskue opsætning/vedligeholdelse af mine AdWords hos dem..

 

Er der en, der har lyst til at komme forbi min bopæl i Tåstrup/Storkbh. og give mig en lille times undervisning i, hvordan dette bruges optimalt??

 

E.v.t. nogle brandgode og lette sider her på nettet, hvor man kan få optimalt hjælp..Jeg har læst: Bliv nr. 1 på Google fra Libris, men blev ikke meget klogere..  

 

Dett er jo en efterlysning - så der udgives en dusør =:)

 

På forhånd tak..

 

 

M.v.h.

 

Stones


 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er hård til engelsk, kan jeg anbefale Andrew Goodmans rapport se www.page-zero.com/.
Men ellers er det ikke noget du kan lære på en time. Det tager lang tid og mange eksperimenter, inden man "fanger" ideen. Og der skal løbende overvåges og justeres på både priser, søgeord, annoncetekster etc.

 


Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige så nemt det er at sætte en AdWords konto op, lige så svært er det at få maksimal udbytte af den.

Dette kræver stor viden og indsigt om bl.a. statistik, psykologi, strategi... og ikke mindst masser af erfaring.

 

Lad mig komme med et friskt eksempel.


En af mine kunder havde overværet et af mine foredrag om bl.a. AdWords (www.EffektivMarkedsfoering.dk) .

 

Selv om han fulgte mine råd, var han alligevel ikke tilfreds med resultatet, så efter at have prøvet selv i et par måneder, kontaktede han mig så jeg kunne optimere annoncen for ham.

 

Jeg fik hans log-in og lavede en reference måling:

Fra den 5. til den 18. Oktober (2 hele uger) havde han betalt 1.637,-  for 420 klik.

Omregnet til en uge betalte han altså 818 kr. for 210 klik til en klikpris på 3,9 kr.


Jeg har brugt 5 timer af 800,- på at optimere hans kampagne og har netop lige kørt en referenceperiode på en uge.

Resultatet er, at han fra den 22. oktober til den 28. oktober (1 hel uge) har betalt 1.604,- for 713 klik til en klikpris på 2,25 kr.

 

Hvis han ikke havde henvendt sig til mig, men blot førøgede prisen for at få 713 besøgende om ugen i stedet for de 210, så vil jeg skyde på, at han mindst skulle fordoble sine knap 4 kr til 8 kr pr klik.

 

Med dette som udgangspunkt betyder det, at hver gang en besøgende i dag klikker på hans annonce, så sparer han 8 kr - 2,25 kr = 5,75 kr.

 

Min hjælp har kostet ham 4.000,- + moms

 

713 klik X 5,75 kr = 4099,75 kr

 

Sagt med andre ord:

Min hjælp har tjent sig hjem for ham på under 1 uge.

 

Herefter sparer han 4099,75 kr pr. uge


Tallene taler vidst for sig selv...

 

Mvh,

Christian

 

PS: Jeg kan ikke offentligøre yderligere detaljer, da jeg ikke ønsker at komme i konflikt med Googles politikker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Tak for de svar, der er kommet. Jeg har nu brugt en del timer på mine adwords, og vil lige høre:

 

Kan det være rigtigt, at mine inaktive ord kan svinge fra plus/minus 40 %, og det er så på kort tid, vi taler om cirka 4 timer.

 

Må indrømmer, at jeg finder det mærkeligt, at det kan svinge så meget på så kort tid.

 

Jeg mener bestemt adwords er godt, men pt. har jeg bare lidt svært ved, at få det til at fungere optimalt.

 

Tak for svar.

 

M.v.h.

 

Stones

www.sw-handel.dk - her sælges artikler til fritiden, boligen m.m.   

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stones

Jeg er godt nok i tvivl om, hvad du mener?

Mvh,

Christian

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Jeg mener, når man er kommet ind på sine Adwords, kommer der jo frem, hvor mange inaktive ord man har på sin kampagne. Den er disse, der svinger en hel del på meget kort tid...

 

Håber det giver mening nu..

 

M.v.h.

 

Stones

 


 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)