Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på nette uden webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jef.dk bruger Quickpay, så kontakt evt. dem og hør om de kan hjælpe dig :)?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Paypal mangler ikke noget men tager et gebyr som jeg skal til og modregne på kundens fakturer.

 

Det bliver ikke ligefrem mindre af en Dankort-aftale med PBS og en betalingsgateway...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

html call til paypal .. nemt og hurtigt.

fang mig hvis du skal have det lave det kan ikke tage lang tid

sådan af det ikke retter på design osv. de ser ikke af de kommer på paypal ud og over af der kommer en

mail fra paypal hvor der står hvad de har betalt for.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

www.scannet.dk har det du søger, det er et selvstændigt betalings løsnings site kunderne indtaster beløb m.m. på, det kan integreres i dit side design, snak med dem om det, så hjælper de sikkert med det hele.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Paypal mangler ikke noget men tager et gebyr som jeg skal til og modregne på kundens fakturer.

 

Så er konto overførselv vidst det eneste så. ;)

 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Thomas Reberholt:

Paypal mangler ikke noget men tager et gebyr som jeg skal til og modregne på kundens fakturer.

 

Så er konto overførselv vidst det eneste så. ;)

 

Det kommer an på hvor stort beløb du fakturer for. Jeg bruger selv epay på tigernet.dk hvor mine brugere vælger et beløb og trykker på betal knappen. Det er nok noget af det samme du skal have og her skal dine kunder så nok bare skrive beløb og fakturanummer (så du nemt kan se hvem der har betalt).

Du har ikke behov for alle mulige eksterne systemer. Naturligvis kan du bruge bankoverførsel, men så skal du vente 1-2 dage på at se at pengene er kommet ind.

 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Det kommer an på hvor stort beløb du fakturer for. Jeg bruger selv epay på tigernet.dk hvor mine brugere vælger et beløb og trykker på betal knappen. Det er nok noget af det samme du skal have og her skal dine kunder så nok bare skrive beløb og fakturanummer (så du nemt kan se hvem der har betalt).

Niels, jeg synes det fremgår af Thomas' post, at han ikke er interesseret i at betale gebyr.

Så nytter det jo ikke noget med en ePay dankort-løsning, hvor man skal give en tudse om året til PBS for abonnement, minimum det samme til en gateway og endelig transaktionsomkostninger til PBS...

Jeg er enig med Kevin i, at bankoverførsel er den eneste mulighed, hvis der ikke skal lægges gebyrer på.  Man kan jo dårligt gå ned i banken i dag og sætte kontanter ind uden at blive opkrævet gebyr Skype-Speechless

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:
Niels, jeg synes det fremgår af Thomas' post, at han ikke er interesseret i at betale gebyr

Ja det så jeg, men jeg valgte at fortælle hvordan JEG har gjort idet han også snakkede om at han ikke vil have en webshop og andre har snakket om det og det system :)

Bankoverførsel er nok den eneste løsning på det problem.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tror ikke der er nogen payment systemer hvor du/kunden ikke skal betale gebyr, har du kigget på moneybookers.com, de har escrow service.

Med venlig hilsen

Lars

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)