Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre på CHOKER.dk ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil starte med at sige, at jeg arbejder som grafiker hos choker, der er en skater-shop midt i Aalborg.
Jeg har gået og spekuleret lidt over hvad vi kan gøre bedre, for at få mere salg igang.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer der har 5-10 min, for at kaste et blik på siden, og se om I kan komme med forslag ?

1 Er siden næm og overskuelig ?
2 Er det nemt og hurtigt at finde produkter?
3 Hvad var det første du fik øje på, på siden?
4 Fik/får du lyst til at handle hos os, eller kender du nogle, der måske gør?

Negativt/positivt feedback er velkommen.

Link: Choker.dk

Udover hjemmesiden, har vi også fangruppen på Facebook + annoncering på både Facebook og Google.

Choker på facebook


Tak for jeres tid :)

På vegne af choker, glæder jeg mig til at høre fra jer ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

linket virker ikke , der er postet i forummet ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

Jeg har købt hos jer for en del år siden efterhånden. Fin butik har jer!

Det kan godt være det ikke er helt så konkret som håbet, men mit råd til jer er: kig på jeres konkurrenters webshop - ikke mindst dem i lokalområdet som er udviklet af samme som jeres site. Også dem i en anden storby en smule sydpå ift. jer.

Jeres topbanner med vinter-OL ligner noget fra MS paint (kanten på skriften).

Jeg kan godt li' jeres produktbilleder!

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det første jeg lige falder over, er, at der skal være et lille mellemrum mellem menuen og det øverste banner, i begge sider!

2. Syntes ikke rigtig at det øverste banner, passer særlig godt ind på siden..

Ellers good job :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

1. Flot og overskueligt butik, ingen tvivl om det.

2. Jeg synes dog at topbanneret med logo i slet ikke passer ind i resten af designlinien. Det lignere mere et billigt banner som vil lokke brugeren.

Derudover så kan jeg se logoet er pixeleret, hvilket gør udtrykket en smule useriøst.

3. Forsidebanneret vil jeg synes kunne være halvt så højt som det er nu, og endda med de samme slides. Nu jeg heldig jeg sidder på en 1920x1080 så det ikke noget problem for mig, men tænk også på de mindre.

4. Hele indkøbskurven er general næsten utydelig. Jeg må da ikke være i tvivl om hvor jeg skal betale dig? :)

5. På varekortet  (produktsiden), er produktbilledet igen KÆMPE stort, hvilket gør at i presser hele købssektionen langt i bund, hvilket igen gør at kunden på den mindre gode computer, ikke kan se hvor han/hun skal købe og betale. Jeg sidder på 1920x1024 og jeg kan kun se prisen men ikke købsknappen. Skidt.

Flyt hele købsektionen i top af varekortet og gør den tydelig.

6. Når man ligger noget i kurven blev jeg helt i tvivl om den havde registreret mit køb. Der var ingen popup eller andet som antydede at i havde registreret, så jeg kiggede på kurven for at se om der evt. var en varer tilføjet. Jeg måtte markere teksten da i har skrevet teksten hvid på hvid :/.

 

Det var alt fra mig, skal videre i teksten, men håber du kan bruge det til noget konstruktivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

NB: Kunne se her til morgen, at der lige var problemer med linket..

Men den hedder: www.choker.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

Flot side.

Ja, logoet i toppen er kantet, og der er måske også en lidt skarp kontrast mellem det hvide i toppen og resten af sidens mørke look.

Pas på med jeres produktbilleder! Når et mørkt produkt vises på mørk baggrund har jeres produkter en tendens til at forsvinde. Et eksempel er her: http://www.choker.dk/vare/889-sabre-the-dude-black hvor det er svært at skelne solbrillen fra baggrunden.

Hilsen Oliver

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels. 

Du får den mega hurtige, og næsten pinligt tynde forklaring fra mig (desværre):

  • Dit logo passer ikke til udtrykket i resten af sitet, og kan virke negativt, som om du bare har købt et template, og plastret logoet på. 
  • (som dyngby fint noterer sig) - gør du næsten en dyd ud af at skjule indkøbskurven
  • Jeg synes der er alt for meget der kæmper om opmærksomhed på din forside, jeg kan ikke forestille mig den performer ret godt overfor lavt motiverede nye brugere. Du vil simpelthen for meget på en side... det skaber en "panik-agtig" følelse, og ligger op til at brugerne føler sig dumme fordi de ikke helt fatter hvad du vil have dem til. 
  • Du har en overvejende brug af FED / BOLD tekst, og det betyder jo faktisk du skyder dig selv i foden. 
  • Dine links er svære at finde frem til, da de ikke opfører sig som "normale" links, der er ingen understregning. Dog ændrer musemarkøren sig - men er det nu nok til at 100% af dine besøgende forstår på et splitsekund at det her er klikbart?
  •  Jeg synes måden du fremhæver blogindlæggene er særligt smart, det er enten for småt, eller forkert placeret... det virker som om du spiller meget op til tilbagevendende brugere, eller brugere med speciel indsigt... ikke mange kan se hvad det er den del kan have med din forretning at gøre... spørg dig selv om det er det du vil med forsiden?
  • de første 3 fremhævede elementer under hovedbanneret... har SAMME linktekst - det er da hverken godt for brugeroplevelsen, eller din SEO (kunne jeg forestille mig). Foruden det, har de samme opstilling, med samme kontrast element (splashen), med samme pris... der er overhængende fare for at folk opfatter disse elementer som fuldstændige ENS

Alt i alt synes jeg du gemmer dit guld væk, og i en helt panik agtig facon (meget klassisk fejl) prøver at fortælle brugeren alle de fantastiske elementer du har i din shop.. det eneste du opnår med det, er bare... at dine besøgende panikker... det kan godt være de ender med at købe, men det er nok mere untagelsen end regelen, og det kan også være at de skal komme forbi din shop 3-4 eller 5 gange før de tænker der er nok tillid til at foretage et køb. 

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på din markedsførings strategi, men mon ikke din ROI bliver en del forværret, hvis du skal gange klik-prisen på din adwords op med 3-5?

Vær slet ikke bange for at gøre tingene meget mere enkelt, og stol nok på dine kommunikationsevner og dine kunder til at de godt kan forstå du ikke kan tæppebombe dem med "all the good stuff", men at det er en længere introduktionsproces. 

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt flot webshopSmile

Kontaktsiden er en god ide med en kontaktformular ,det er lettere at komme i kontakt med jer

Tekst hjælper på google placeringer lav evt. evt. disse  sider

Spørgsmål svar side om de mest almindelige spørgsmål

En side om jer og jeres firma

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)