Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre på CHOKER.dk ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil starte med at sige, at jeg arbejder som grafiker hos choker, der er en skater-shop midt i Aalborg.
Jeg har gået og spekuleret lidt over hvad vi kan gøre bedre, for at få mere salg igang.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer der har 5-10 min, for at kaste et blik på siden, og se om I kan komme med forslag ?

1 Er siden næm og overskuelig ?
2 Er det nemt og hurtigt at finde produkter?
3 Hvad var det første du fik øje på, på siden?
4 Fik/får du lyst til at handle hos os, eller kender du nogle, der måske gør?

Negativt/positivt feedback er velkommen.

Link: Choker.dk

Udover hjemmesiden, har vi også fangruppen på Facebook + annoncering på både Facebook og Google.

Choker på facebook


Tak for jeres tid :)

På vegne af choker, glæder jeg mig til at høre fra jer ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

linket virker ikke , der er postet i forummet ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

Jeg har købt hos jer for en del år siden efterhånden. Fin butik har jer!

Det kan godt være det ikke er helt så konkret som håbet, men mit råd til jer er: kig på jeres konkurrenters webshop - ikke mindst dem i lokalområdet som er udviklet af samme som jeres site. Også dem i en anden storby en smule sydpå ift. jer.

Jeres topbanner med vinter-OL ligner noget fra MS paint (kanten på skriften).

Jeg kan godt li' jeres produktbilleder!

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 06:49