Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Whatever it takes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak Thorborg

For dit seneste nyhedsbrev. Det var lige hvad jeg havde brug for for at vælge den stærke udgave af mig selv.

Det er alt for let og nogen gange fristende at vælge den svage udgave af sig selv. Jeg havde allerede malet mig selv op i det forkerte hjørne mht et projekt, jeg er igang med.

Fordelen ved at tro, at det jo aligevel ender galt er jo, at man ikke behøver at anstrenge sig fuldt ud, for man har jo alligevel delvist givet op. Hvad fanden er jeg så bange for og hvad kan jeg bruge frygten til. Ikke en skid.

Du fik mig til at mande mig op og tro på det ultimative. Det jeg gerne vil have skal ske. For det er jo selvfølgelig der man skal lægge sin energi.

Tusind tak for det! Det indlæg skal printes ud og læses mange gange.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke da nogle dejlige ord Smile Go girl!

:-) Dorthe

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Attitude ! Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborg scorer virkelig på det her, skal jeg love for, hehe :-)

Flotte ord, som han fortjener ;-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot skrevet, og ingen tvivl om at din nye mentale energi kommer til at skabe de resultater, du arbejder hårdt for at opnå.

Held og lykke.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Piaemilia:

Tak Thorborg

For dit seneste nyhedsbrev. Det var lige hvad jeg havde brug for for at vælge den stærke udgave af mig selv.

Det er alt for let og nogen gange fristende at vælge den svage udgave af sig selv. Jeg havde allerede malet mig selv op i det forkerte hjørne mht et projekt, jeg er igang med.

Fordelen ved at tro, at det jo aligevel ender galt er jo, at man ikke behøver at anstrenge sig fuldt ud, for man har jo alligevel delvist givet op. Hvad fanden er jeg så bange for og hvad kan jeg bruge frygten til. Ikke en skid.

Du fik mig til at mande mig op og tro på det ultimative. Det jeg gerne vil have skal ske. For det er jo selvfølgelig der man skal lægge sin energi.

Tusind tak for det! Det indlæg skal printes ud og læses mange gange.

 

Hej Pia

Tak for din mail, den er jeg super glad for.
Dejligt med ros :-)

Og tak til jer andre også :-)
Dbh Martin 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thorborg

Takket være dit nye tekniske initiativ, blev jeg opmærksom på dette ældre indlæg fra mig. Dejligt på den måde at blive opmærksom på at jeg i dag har udviklet mig og står et nyt sted.

2010 var et selvransagelsens og udrensnings år fra mig, hvor jeg simpelthen blev bombarderet med info ovenfra. Det startede typisk om morgenen ved fem tiden, hvorefter jeg ikke kunne gøre andet end skrive ned og det gik for sig hele året. Jeg har endnu ikke gennemlæst alle mine notater, kan blot konstatere at jeg står et nyt og meget mere positivt sted.

Jeg har valgt at tro på at tingene går godt og fokusere på at det absolut mest positive vil ske i enhver situation, ligesom jeg har tillid til at jeg vil være vågen og opmærksom, når noget skal justeres. At alle evt. fejl har et formål, og at det fra nu kun vil gå fremad.

Og sørme om det ikke går bedre og bedre dag for dag jo bedre jeg bliver til at eliminere min frygt, for jeg er ikke perfekt, den stikker stadig hovedet frem af og til.

Jeg vil slutte med et eksempel. Da mine abstrakte billeder i Juli måned i år vandt i en international kunstkonkurrence i Hamborg, blev jeg ( da det faldt sammen med en tysk Feir Tag) nød til at indlogere mig på en sovesal, som jeg delte med 7 andre piger. Da jeg ikke kunne finde ud af det tekniske omkring at aflåse døren ind til min bagage, valgte jeg at fokusere på, at selvfølgelig er der ikke nogen, der tager noget.

Og ganske rigtigt alt var urørt, selvom der både var parfume og ægte smykker i det åbne skab. Flere af mine bofæller havde et være bøvl med at få deres skabe låst og måtte bytte skabe og fare op og ned til receptionen for at få nøgle kortet justeret og få det til at fungere.

Og jeg lærte en værdifuld lektie, som jeg har brugt siden!

Med ønsket om en rigtig dejlig dag til alle.

Pia Hede

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)