Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clicktale, Heatmap eller lign. Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg overvejer lidt at bruge Clicktale eller noget der minder om til mit website. Er der nogen, der har erfaringer med det?

Findes der noget, som er bedre? Det gør selvfølgelig ikke noget, hvis det er freeware :-)

Kom med jeres input!

Venlig hilsen
Lars

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Karsten,

Jeg har også fundet noget, der hedder crazyegg.com, som jeg synes ser rigtig spændende ud. Nogen, der har erfaringer med det?

/Lars

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg har brugt det de sidste 3 år og er ganske tilfreds Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Crazyegg er jeg selv meget glad for, men det er kun fordi jeg bruger det til at teste en enkelt landing page, i en specifik afgrænset periode, hvilket jeg ser som crazyeggs styrke... Den er knap så anvendelig i forhold til at få et helhedsbillede af hele sit website. 

Og så koster det også :)

-Karsten

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lars,

Jeg har brugt Clicktale i et godt stykke tid og er meget tilfreds. Det fortæller mig alt det Analytics ikke gør. Jeg er især glad for den "playback" funktion de tilbyder. Der kan jeg se præcis hvordan de besøgende bruger min shop og hvordan de navigere gennem shoppen. Det svare faktisk til at kikke dine besøgende over skulderen hver gang de besøger din shop/site. Meget brugbart og giver en masse meget overraskende information.

Desuden tracker Clicktale også følgende:

Hvad klikker de på? (Click heatmaps)

Hvor langt scroller de ned af hver side?

Hvilke del af hver side tilbringer de mest tid på?

Hvilke fejl laver de når de skal udfylde en formular/købs-info i en shop?

og meget meget mere...

Det koster godt nok 500 kr. om måneden men det har jeg tjent hjem rigtig mange gang hver måned så jeg er meget tilfreds med Clicktale. Alternativ har jeg brugt Mouseflow som kan nogle af de samme ting men det er ikke lige så godt som Clicktale.

 

Med venlig hilsen

Niels Jensen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Munck:

Hej Lars,

Jeg har brugt Clicktale i et godt stykke tid og er meget tilfreds. Det fortæller mig alt det Analytics ikke gør. Jeg er især glad for den "playback" funktion de tilbyder. Der kan jeg se præcis hvordan de besøgende bruger min shop og hvordan de navigere gennem shoppen. Det svare faktisk til at kikke dine besøgende over skulderen hver gang de besøger din shop/site. Meget brugbart og giver en masse meget overraskende information.

Desuden tracker Clicktale også følgende:

Hvad klikker de på? (Click heatmaps)

Hvor langt scroller de ned af hver side?

Hvilke del af hver side tilbringer de mest tid på?

Hvilke fejl laver de når de skal udfylde en formular/købs-info i en shop?

og meget meget mere...

Det koster godt nok 500 kr. om måneden men det har jeg tjent hjem rigtig mange gang hver måned så jeg er meget tilfreds med Clicktale. Alternativ har jeg brugt Mouseflow som kan nogle af de samme ting men det er ikke lige så godt som Clicktale

 

Med venlig hilsen

Niels Jensen

Hej Peter Munck eller Niels Jensen ??

Anyway er dine link i dit indlæg ikke affiliate links?

/Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)