Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig hej til dine kunde (video) for kr. 1499,-

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Når du skal ud og investere i en "grøn fætter" kan jeg også varmt anbefale, at du får noget godt lys med også. Det gode lys er en forudsætning for et godt keying resultat. Jeg har både den grønne fætter og speciallamper. skal på sigt have et bedre kamera end mit forbrugerkamera. Måske vi  kan vi lave et joint venture?

 Du kan se et eksempel på, hvad keying har gjort i mit webshow på http://www.bedrebusiness.dk/hvorfor-sex-vold-og-kaffe-er-vigtig-for-din-omsaetning/. Jeg er ikke selv helt tilfreds, men det er ud fra de forhåndenværende søms princip.

Ud fra hvad jeg har læst og set mig til er et godt kamera og godt lys det vigtigste.

mvh

Bjørn

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er bare et spørgsmål om tid. Aftaler vi en tid om 14 dage, så sørger jeg for at have green screen og lys klar, og så har jeg selvfølgelig øvet mig lidt. Længere er den ikke Smile

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

domino:
Måske vi  kan vi lave et joint venture?

Helt sikkert. Det har vi jo allerede snakket om før. Så det er bare at komme igang Smile

@ Thomas. Som du kan se af ovenstående kommentar, så er alt udstyr på plads, så er du frisk, så er jeg det også - du siger bare til.

@ alle andre

Det er klart at dette tilbud ikke fortsætter ud i det uendelige. Blot til info såfremt der er andre der er interesseret.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Lige en lille opdatering vedr. denne tråd.

Jeg er nu ved at være klar til at aftale datoer for optagelser i henhold til dette tilbud. Bemærk at tilbuddet ikke vil køre for evigt.....

Interesseret kan sende en pb eller bedre endnu skrive til morten(a)wideeyes.dk

Hilsen Morten

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvalitetsvarer til videresalg:

Hej!

Lyder spændende med dit projekt.

Lige et enkelt "dumt" spørgsmål Wink

Lad os forestille os at du filmer mig og at vi får 10 sekunder brugbar video ud af det. Hvordan fungerer det så rent teknisk med at bruge klippet på min hjemmeside? Jeg har en ganske almindelig selvgjort hjemmeside - lavet på skabelon fra one.com .

Bliver det lagt på Youtube og så et link dertil fra min side, eller hvordan bliver det "online"?

Rie

Hej Rie

Der er selvfølgelig youtube løsningen som bruges af mange, men ønsker man en mere "stilren" løsning er der faktisk en ok videoafspiller i One's system, i dit kontrolpanel under Foto Galleri

 

mvh Thomas

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man bruge youtube klip uden youtube logo ?

 

mikkel

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Hvad jeg lige kunne se, så nej. Det er imod YouTubes regler. I løbet af mine søgninger fandt jeg diverse "kreative" løsninger. Jeg vil lige dele en enkelt med dig:

 

Når du embedder en YouTube video, så hænger du på deres logo...

Venlig hilsen

Bjørn

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)