Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domæne/firmanavn...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Da jeg/vi arbejder på at få en webshop op og køre hvor vi vil føre noget salg af føde/dagligvarer så har vi jo også brug for et godt domæne og firmanavn..

Men der er jo utrolig mange ting man kan lade sig kalde, og så skal man også tænke over om det skal afspejle shoppens indhold eller bare være abstrakt.. Og der kunne vi rigtig godt bruge lidt hjælp/forslag.. 

Så hvis i skulle have en ide til et rigtig godt navn må i endelig skrive (enten her eller PB). Men også hvis i skulle have nogle forslag til hvordan man finder frem til navnet. Har selv forsøgt mig med at skrive så mange stikord ned som muligt, og så kombinere, men synes ikke helt der dukker noget godt op!. 

Hvis du mener du har det helt rigtige navn/domæne men gerne vil have lidt for det, så sig til. For hvis det er noget der fanger vores interesse kan vi da godt betale lidt for det :)

Med venlig hilsen

Uffe. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke fødevarer er der tale om ??

 

Mikkel

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen stort set alle fødevare - men økologiske.. :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Holoshop.dk

Se hvorfor her: http://wapedia.mobi/da/Holisme

Prøv evt. selv at google økologi og lignende ord + wiki, så finder du tit nogle græske eller latinske ord, som har en betydning eller historie og samtidig kan bruges eller kombineres til et godt navn Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for forslaget Nicolaj - men tror dog jeg er nødt til at finde på noget som kan relatere til shoppens indhold, eller i hvert fald give nogle associationer omkring det.. 

Eksempelvis med aarstiderne.dk , der får man lidt en tanke om noget frugt og grønt, i løbet af året.. Så sådan noget ville jeg rigtig gerne have. Men hold da op hvor er det svært!

Hvis du har flere ideer, eller andre der skulle have lidt forslag (eventuelt bare til nogle ord jeg kan tage med i min "brainstorming") ville jeg blive meget glad.. For synes da ikke rigtig jeg selv kommer op med så mange nye ord!  

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke tjekket, om disse navne er optaget, men her er i hvert fald nogle bud:

sundmad.dk

spissundt.dk

foedevarer.dk

madvarer.dk

madkoeb.dk

foodshop.dk

groceries.dk

great-groceries.dk

indkoebsliste.dk

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

foody.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer alle for de gode forslag.. :)

Vi tager dem lige med i overvejelsen.... 

(hva siger i evt. til navnet ibrugs.dk   altså internet brugs?)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)