Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt vanvittigt reklame TILBUD

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet et helt nyt og unikt reklame koncept.

Jeg er i fuld gang med at få etableret store 42" reklameskærme i de lidt større byer rundt om i hele Danmark

Få din virksomhedsprofil / visitkort vist i dit lokal/næromåde ca. 5500 gange for KUN 290 kr. pr. mdr. Til et bredt publikum lige fra unge til ældre.

Din virksomhed skal ikke foretage sig andet end at sende materiale (logo,tekst,mm.) via E-mail, så vi kan udfærdige et meget professionelt og gennemført spot der omhandler din virksomhed/forretning.

Din virksomhed vil naturligvis få tilsendt et udkast som du/i godkender inden den bliver sat på vores store reklameskærm.

Selve produktionen af dit spot / reklame har en værdi af 1000 kr, som PP-skærmspots udfærdiger til jeres virksomhed UDEN BEREGNING.

Der er begrænsede spotpladser så det er først til mølle princip.

Lyder dette interessant for din virksomhed og ønsker i yderligere info så er i meget velkommen til at kontakte pp-skaermspots@forum.dk

 

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende, men hvis projektet skal have troværdighed, skal der en person frem som giver sig tilkende?

 

Tommy

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

... og evt. hvilke byer vi snakker om?

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant... er I også i Vejle?

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvor de er placeret.? Lav evt. et Google map så vi kan se hvor de står og kommer til at stå.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har en 40" skærm stående i Odense, hvis der er noget der er interesserede... Jeg er naturligvis villig til at forhandle om prisen og i kan få lige så mange visninger i ønsker Big Smile

 

P.S. Der vil dog være nogle begrænsninger her til sommer, i forhold til tidsrummet hvor jeres reklamer kan vises - jeg skal jo se VM-bold... Men bortset fra det er der brede rammer Big Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nød til at komme med flere oplysninger:

- hvilke tidspunkter vil spotten blive vist? 3 om natten?

- hvor bliver de placeret? både geografisk og lokalitet (skole, biblioteker, sygehuse, tankstationer?)

- er de 5.500 gange pr. mdr.?

- hvor mange (statistik) vil se den?

- er der ingen bindingsperiode? eller er det bare måned til måned.

- hvilke spots er tilladte?

- hvilke format må de være? .mpg, pdf? Kan man lave en filmreklame på 30 sek.? eller er det bare stillbilleder?

- Hvad er prisen hvis man vil have flere visninger?

Held og lykke med ideen.

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)