Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starbucks og Burger King alliance.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Altså Starbucks koncept har det jo svært... Det beviser de mange cafe lukninger, og derfor er det vel et super alternativ at gå sammen med BK...

Njaa, det er ikke helt rigtigt. Efter at have lukket en del butikker i 2008, så ser 2009 ganske fornuftigt ud, med store overskud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror kun det kan være en fordel for dem i dette tilfælde.

Har dog set dårlige koncepter her i London - Abby National (Nu Santader) og Costa coffe - Abby er en bank og de åbnet cafe i flere af deres filialer..... Det findes så ikke mere, men det giver da også en hentydning til at deres ventetider er så lange at man kan nå af tage sig en kop kaffe

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Your Game:

Njaa, det er ikke helt rigtigt. Efter at have lukket en del butikker i 2008, så ser 2009 ganske fornuftigt ud, med store overskud.

De har optimeret alle butikker i 2009, og lukket dem som ik kunne blive rentable...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Mad og kaffe går hånd i hånd, og BK er jo bedre mad end f.eks McD... Så jeg kan da se meget tydelige fordele, som blot forstærker begge brands!

Jeg synes kaffe går hos McD fordi man kan køre og hente det de fleste steder med McDrive. Jeg gider ikke købe kaffe hos hverken McD eller BK hvis der er en 7/11 i nærheden i de tilfælde jeg er på gåben.

Alliancen bliver ikke til noget specielt i DK, givetvis andre steder i verden hvor BK er mere synlig og med DriveIn service.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det holder... og det er rigtig smart. I Århus ligger IKEA og ILVA lige ved siden af hinanden, hvilket resulterer i at det ofte er der man kører hen - for har de ikke det man skal bruge det ene sted, så er det nemt at komme til næste sted.

Og så er der rigtig mange mennesker som tager en kop kaffe som dessert. På denne måde bliver starbucks branded hos alle Burger King. Det er genialt tænkt!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Alliancen bliver ikke til noget specielt i DK, givetvis andre steder i verden hvor BK er mere synlig og med DriveIn service.

Nu er DK os bare et lille marked for både BK, Starbucks og McD... Så de træffer nok ik alliancer af denne kaliber med DK i tankerne overhovedet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Nu er DK os bare et lille marked for både BK, Starbucks og McD... Så de træffer nok ik alliancer af denne kaliber med DK i tankerne overhovedet...

Præcis - det var i princippet min pointe Smile så skulle måske bare skrive det en anden gang hehe

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Du har tit lyst til at slukke tørsten med kaffe mens du spiser en burger? Jeg har svært ved at se samarbejdet som en succes. Kaffe og burger passer slet ikke sammen.

Man kunne også vælge at se det på en anden måde.

Hvor tit har man lyst til en burger om morgenen eller eftermiddagen.
Det er et tidsrum hvor de alligevel skal havde personale på, og nu vil de så måske kunne tiltrække en anden målgruppe i disse tidsrum.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen bliver det muligt at få en starbucks kaffe uden at skulle til lufthavnen så er jeg glad :)

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt samarbejde.

Pointen fra BKs sider er helt klar for mig, men jeg forstår ikke SBUX. De har arbejdet meget på at få et brand med stil. Du er hævet lidt over den her $1 burger kultur når du køber en "Vente Xtra-hot Soy Latte"! En kop på SBUX koster mere end en "middag" på BK (& co)

SBUX har "solgt" dem selv før. Du kan købe SBUX kaffe i f.eks. nogle boghandler osv uden der er de samme kontrol foranstaltninger som der ellers er for SBUX. Du kan købe deres kaffe (bønner et al) i supermarkeder osv - men for det meste er de i en sammenhæng der er ikke er for folk der vender den sidste cent hele tiden.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)