Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev igen igen.............

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Perfekt service :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har også et værktøj der både kan rumme kunder og kontaktpersoner hos disse, samt underopdele dem i grupper så de kan modtage forskellige nyheder. Samtidig kan man se hvilke artikler der åbnes - dog ikke om de så også læses. Men det kan man forhåbentlig se på den forretning eller respons man får. Systemet kan så også håndtere udsendelse af fakturaer mm. Endvidere kan du designe nyhedsbrevet så det ligner øvrige salgs/marketingmaterialer.

 

Det er ikke gratis (men heller ikke vildt dyrt) Prisen afhænger af om det skal designes men starter ved 3600 kr. + et årligt abonnement hvorefter der så ikke er nogen begrænsning i hvor flittigt det bruges eller til hvor mange. Men til en værdigt trængende nystarted Amino-debattør/læser, kan vi godt finde en god deal.

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg benytter nyhedsbrevet fra http://www.nyhedsbrev.info

Man kan udsende på foruddefinerede skabeloner, eller kode det op fra bunden i html.
Det er integreret med opsamling og framelding fra min webshop.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
@David
Tak for det fine tilbud. Har været logget og forsøgt mig. Beklageligvis har jeg - som med mailinglist.dk - ingen anelse om, hvad jeg skal bruge programmet til. Forstår, at jeg kan udsende nyhedsbreve, men i E-brev såvel som i alle de andre, jeg har set er det kompelt umuligt - eller i hvert fald meget kompliceret - at importere noget så simpelt som et privat adressekartoptek. Og jeg orker ikke at taste dem 1 for 1. 



Jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af at tilknytte felter eller hvad det nu er, og det ender hver gang i noget kludder, hvor importen mislykkes. Jeg kan desværre ikke bruge det til noget. 



Det var utroligt pænt af dig at give mig chancen, men jeg må nu søge andre veje, og får således ikke brug for min konto. Kan jo så iøvrigt konstatere, at der ikke - som jeg eftersøgte i mit startindlæg - findes en simpel og enkel måde at gøre dette på borset fra Outlook bcc.



 



Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ærgrer mig da, at du ikke giver systemet, eller supporten, en chance. Prøv at sende en e-mail til kundeservice, hvor du inkluderer din importeringsfil, så skal jeg gerne tage et kig på det. Har du for øvrigt læst guiden "Sådan importerer du filer", som du finder under Hjælp?
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har nok ret. Ja - jeg har læst stort set alle vejledninger, men det irriterer mig, at jeg ikke kan finde ud af disse eksporter og importer fra Outlook Express og Outlook. De er og bliver umulige. Ved ikke hvorfor de vil have, at kommasepareret er lig med semikolonseparert, for det er det altså ikke.

Man kan ikke fra Outlook lave en sådan fil, der hedder {adresse};{navn} Den vil komme til at hedde {e-mail adresse},{efternavn},{fornavn}, og så skal man alligevel til at redigere den. Har nok en dårlig dag. Startede med at tabe et 15.000 kr LCD TV på gulvet, og har nu forsøgt at få denne import til lykkes i lang tid. Lægger det fra mig nu og forsøger igen i morgen :-(

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ret, der er stor forskel på semikolon-separeret og komma-separeret, specielt i eBrevs importeringsrutine. :) Jeg har fået en idé til løsningen af det problem, så det tror jeg jeg vil se om jeg kan finde tid til at arbejde på i morgen.
Et godt tip er at åbne den eksporterede fil i Excel, fjerne hvad du ikke skal bruge af kolonner og gemme den som CSV-fil - her kan du vælge seperator osv., så du rammer et format eBrev kan lide.

Jeg er formentlig tilgængelig på kundeservice-e-mailen hele dagen i morgen, så skriv endelig hvis du igen løber ind i problemer.

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak igen. Har lige en sidste ide som skal prøves. Har det hele liggen som en tekst fil (komma separeret). Importerer den i Excel og gemme som .csv. Det burde virke.

 

Vi tales ved :-)

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hårdt arbejde - synes jeg. Nu er det første nyhedsbrev fra eBrev imidlertid afsendt. David har været utroligt hjælpsom og tålmodig. Tak for det.

Jeg synes dog stadig, at opsætning af nyhedsbreve er lidt kompliceret, men nu er jeg da i det mindste i gang. Om et års tid vil jeg nok synes, at det hele er "piece of cake".

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-11-2006 22:56:26
Forfatter: Nikolaj - 2nik Gruppen - www.2nik.net
Hårdt arbejde - synes jeg. Nu er det første nyhedsbrev fra eBrev imidlertid afsendt. David har været utroligt hjælpsom og tålmodig. Tak for det.

Jeg synes dog stadig, at opsætning af nyhedsbreve er lidt kompliceret, men nu er jeg da i det mindste i gang. Om et års tid vil jeg nok synes, at det hele er ''piece of cake''.


Det er svært at lave et system, der er 100% brugervenligt for alle, men vi gør vores bedste. ;) Du er meget velkommen til at foreslå rettelser og nye funktioner på kundeservice-mailen, så smider jeg dem i vores ticket-system.
Resultatet af første nyhedsbrev blev da absolut glimrende - jeg sender dig lige et par tips til næste forsendelse i løbet af et par dage. :)
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)