Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - mangler input - børnetøj!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jamen altså, jeg har www.pinocchioshop.dk og det går ærligt talt ikke hurtigt! - det ville i hvert tilfælde være sjovere, hvis by-pigen skulle gå 2 gange på posthuset istedet for 1 gang om dagen.

Shoppen er godt et år gammel og jeg har hjælp til googleads. Ved at der stadig er problemer med duplicate, men har arbejdet meget med titles.

Har læst meget om seo, og det er ultra spændende.

Mangler bare lige noget input.... hvad skal jeg kaste mig over??? Hvordan gør jeg det bedre?? Får også lidt høvl for at shoppen er for langsom??? 

Måske kommende seo-nørd.... - på den go'e mådeWink

Luise

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luise,

Håber, at det går godt :) 

Mht. SEO står Jeres shop udmærket. 

Du skal arbejde med shoppens titler. Gå efter mærket + børnetøj eller hvis det er bobux, så gå efter bobux hjemmesko. Hvis det er Molo, så gå efter Molo børnetøj. Se evt. hvad for nogle annoncer, der konverterer bedst i AdWords og genbrug disse på dine organiske placeringer. 

Ellers vil jeg anbefale, at I arbejder med linkbuilding

Mvh.

Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:
Mht. SEO står Jeres shop udmærket.

Louise: Din shop er så ekstremt hårdt ramt af duplicate content, at det grænser til noget af det vildeste, jeg har set. Det er ikke godt, at ignorere det - og blot anbefale en linkbuilding. Loadtiderne er også alt for lange.

Af konkurrencemæssige årsager kan og vil jeg ikke gå yderligere ind i den pågældende shop - men jeg syntes blot, det ville være forkert at efterlade dig med det indtryk, at du "står godt med hensyn til SEO". Det gør du ikke. tag fat i en af mine dygtige kolleger i branchen - det har du brug for.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Thomas sætter rigtigt nok ret godt fingeren på pulsen.

Dog så er loadtiderne ikke et problem herfra - med 1 sekund i load tid per side er der vist ingen risiko - men måske det er linjen til det amerikanske hos Thomas Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt ord igen. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Ja Thomas sætter rigtigt nok ret godt fingeren på pulsen.

Dog så er loadtiderne ikke et problem herfra - med 1 sekund i load tid per side er der vist ingen risiko - men måske det er linjen til det amerikanske hos Thomas Smile

Ja - nu kører den også som smør her tidsmæssigt. Der må have været en klump i den transatlantiske forbindelse et sted.

 

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

OK... Jeg arbejder videre med titles og retter ind. Det burde jeg kunne gøre noget ved.

Jeg har skrevet en mail til vores support (Navipartner) og skældt ud over duplicate content (det har jeg gjort i 8 mdr nu) - det kan jeg ikke selv rette.

Ved at der skal linkbuilding til og det er det næste der investeres i.  Det skal også laves udefra, virker vel bedst når det er de korrekte linkkataloger, og når det bliver gjort rigtigt.

Men ellers er det jo en super shop eller hva'...... griner.

Ellers andre ting?

Luise - revurderer seo-nørd titlen.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu troede jeg ellers lige at alle Aminoer havde forstået det: linkbuiling er IKKE = tilmelding til kataloget! Det er faktisk en af de mindst effektive metoder :-)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Nu troede jeg ellers lige at alle Aminoer havde forstået det: linkbuiling er IKKE = tilmelding til kataloget! Det er faktisk en af de mindst effektive metoder :-)

Martin må hyre dig til at skrive den sætning dagligt herind ;D

Tænk hvis du fik en betaling pr gang du skrev det Skype-CoolSmile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det vel godt, at jeg vil betale mig fra det! Confused

Luise

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)