Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg går med tanken om at starte selvstændig igen, jeg har tidligere haft en mindre salgs virksomhed som tog sig af salget for 2 mellem store virksomheder. ( Anoncering & hjemmesider )

Lukkede min virksomhed da den ene af mine klienter gik konkurs, her efter har jeg studeret ledelse så jeg er bedre rustet til at starte en større virksomhed.

Nu kommer mit problem, den gang jeg havde min virksomhed kom klienterne af sig selv, da det var et tilfældigt møde med den ene af disse der gjore at jeg kom igang som selvstændig.

Nu vil jeg gerne igang igen, men hvordan finder jeg klienter der skal have solgt deres produkter ? Jeg ved feks at telia og 3 bruge eksterne salgs virksomheder til at sælge deres produkter, er der nogle der ved hvordan hvor man ser efter virksomheder der bruger dette koncept med ekstern hjælp? 

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Den eneste ide jeg lige får til dette er at du må kunne få en god bruttoliste ved at kigge på de 300-400 virksomheder der er tilmeldt Kelkoo....desuden er en side som edbpriser.dk måske også et kig værd...

De virksomheder som tilmelder sig disse sites må være potentielle kunder i din butik.


Dbh, Tobias

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)