Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det fedt! Vi sælger som en gal!

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Frederiksen:

Niklas:
Vi binder ingen til noget som helst, vi hader selv teleselvskaber der binder folk! Du kan altid lukke din konto ved os ved to klik :)

Det lyder cool. Det skal I nok komme langt med, Niklas! Rigtig fedt projekt. Har i lang tid ledt efter en telefonløsning til vores virksomhed, men har aldrig kunnet finde én der opfylder alle vores krav.. Men det har jeg så nu.

Hvordan fungerer det præcist mht. telefonnummer? Får man delegeret et unikt telefonnummer af jer?

Er glad for vores produkt opfylder jeres krav!

Du kan enden flytte dit eksisterende telefonnummer til os eller få tildelt et nyt 77 nummer (fx vores som er 7734 4540). Vi arbejder derudover på at kunne levere bedre numre til en lille merbetaling.

Fra København S
Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, tillykke!!

Må man have lov at spørge hvor og hvordan I reklamerede på nettet?

- som nystartet er man lidt nysgerrig :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:
Du kan enden flytte dit eksisterende telefonnummer til os eller få tildelt et nyt 77 nummer (fx vores som er 7734 4540). Vi arbejder derudover på at kunne levere bedre numre til en lille merbetaling.

Og så vidt jeg kan se er der ikke nogen oprettelsesgebyr? Det bliver mere og mere fantastisk, jeg sidder faktisk med et kæmpe smil i ansigtet lige nu - I er jo nærmest tankelæsere! Jeg sidder nærmest og får lysten til at oprette en konto lige nu og her, selvom vi endnu ikke er CVR-registrerede (hvilket kan bevirke at det nok bliver lidt svært ! Skype-BigSmile)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rigtigt fedt produkt i har udviklet, held og lykke!

Hilsen en kommende kunde!

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

[quote user="[Focus-Lingua]"]

Tillykke, tillykke!!

Må man have lov at spørge hvor og hvordan I reklamerede på nettet?

- som nystartet er man lidt nysgerrig :)

[/quote]

Det må du i hvertfald! Vi køre adwords for ca 30 kr og facebook for ca 20 kr om dagen, begge dele som ren test fordi vi aldrig har brugt de to medier før og vil se hvad der giver mest af forskellige opsætninger osv.

Derudover benytter vi twitter og SEO rigtig meget. Twitter har klart givet os flest salg, også fra folk der ikke har haft kendskab til os før. Vi har ca 100 besøgende om dagen og konvertere derfor rimeligt godt på vores hjemmeside.

 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck janteloven ;)

kanon for jer! Lækkert at høre om nogle succes historier i denne tid ;)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Frederiksen:

Og så vidt jeg kan se er der ikke nogen oprettelsesgebyr? Det bliver mere og mere fantastisk, jeg sidder faktisk med et kæmpe smil i ansigtet lige nu - I er jo nærmest tankelæsere! Jeg sidder nærmest og får lysten til at oprette en konto lige nu og her, selvom vi endnu ikke er CVR-registrerede (hvilket kan bevirke at det nok bliver lidt svært ! Skype-BigSmile)

Oprettelsesgebyr er fandens værk, hvorfor skal vi tage penge for noget der næsten ikke koster os noget?

Er glad for at produktet rammer lige i din tankegang. Det er også udviklet med de helt små iværksættervirksomheder i tanken, vi er jo selv en af dem,

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Også et stort tillykke hefrra!Yes

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 5 (47 indlæg)