Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I vurdere mit nye design?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denras,

Det er et godt design du fik lavet, men jeg er enig med ovennævnte: indkøbskurv skal helst være mere overskuelig, toppen af webstedet kan godt forbedres (topbanner og tekst). Til gengæld synes jeg, at det var en god ide at lave webshop som billedgalleri og præsentere dine produkter med flotte billeder.

Jeg har også noget at sige, som ikke har noget med design at gøre men er vigtig for søgemaskineoptimering af din website. Husk redirect 301 fra hollywoodpelse.dk til www.hollywoodpelse.dk. Lav links om til permalinks (human-readable) på dit websted.

Mvh

Nazar

 

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.
Jeg har taget det hele til efterretning: Sørget for at vise produkterne tydeligere, rettet header så det står skarpere, rettet indkøbskurven ( og fjernet logoet) og ikke mindst rettet i de grammatiske bøffer.
Jeg er for perfektionistisk til at finde mig i sprogbøffer, så tak fordi det blev bemærket.

Jeg arbejder på sidelinks, men for joomla/virtuemarts vedkommende kan det godt være noget knoklework at få til at virke. Har haft installeret et par routere og testet, men leder stadig efter noget der funger.

Jeg har kun hørt fra 1 person, at det ikke er nemt at overskue om billeder kan forstørres. Men jeg vil se på mulighederne. For det er klart at der skal være alle muligheder for at man kan se kvaliteten af produkterne, så godt som muligt.

Endnu en gang tak for feedback.

Dennis

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist en ommer Big Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

 

Vil blot lige sige tak for inspirationen til et stille et spørgsmål på siden, som de fleste nok funderer over når de besøger din side.

Kræver selvfølgelig man har en side, hvor det er relevantBig Smile


Venlig hilsen

Kim Danielsen

 

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Her får du lige et lille gennemsyn, teksten skrevet er kun min mening som designer og udvikler.

1:

  • Jeg bryder ikke om logoet, det kunne laves meget pænere.
  • overgang fra baggrund til boksene kunne være pænere, lidt dybere

 

 

2:

 

  • "søg" kunne godt være lidt større, evt en anden font

 

 

3:

 

  • Billeder af Post Danmark, Facebook, Twitter, Co2 neutralt. Må godt have en anelse mere farve, men ikke nok til at ødelægge hover effecten

 


4:

 

  • fed nok slider
  • den hvide baggrund bag produkt billedet kan jeg ikke lide, der kan laves noget federe :-)
  • træk produktbilledet lidt til højre samtidigt med

 


 

5:

 

  • centrer disse 2 

 

6:

 

  • Centrer billederne, top billederne skal have en flottere skygge
  • de 4 billeder i bunden skal have fjernet den hvide baggrund og have lavet en flottere skygge

 

7:

 

  • venstre baggrund mod footer kanten kan jeg ikke lide, kan laves pænere
  • Kan generelt ikke lide footeren

 

8: 

  • igen rammerne
  • fjern hende som står alene og ryk de 4 længere nede op. Hvorfor er det ene billede iøvrigt mindre ?

 

 

Det skulle vist være det::

 

Edit: det tog noget tid at lave indlægget da der var mange andre ting der skulle laves. Så nogle af tingene er nok skrevet i forvejen

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er en ommer Remydk?

Hej Kim Danielsen. Dit indlæg forstod jeg ikke lige? Har du sendt mig et spørgsmål eller hvad mener du?

Thomas Gravesen. Du skal virkelig have tak fordi du har brugt så meget tid. En stor del af de ting du nævner er ting der selv irriterer mig.

Hvad angår header, så tror jeg også det bliver en transparent .png i stedet for Jpg.
Jeg kan godt se hvad du mener med Facebook, twitterlogo mf, og er ikke uenig.
Hvad angår produktbillederne, så er allesammen modtaget sådan, og jeg har rykket for at få produkt billleder uden hvid baggrund. De irriterer også mig.
Footeren er jeg til gengæld selv lidt glad for men er enig i at jeg skal kigge på kanten.,

Igen tak for dit indput.

Vh

Dennis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denras,


Det var ikke et spørgsmål, men alene en tak for inspirationen, når man har en side som på andre kan virke en smule kontroversielSmile


Vh

Kim

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Denras:

Hvad er en ommer Remydk?

Synes bare ikke den er eksklusiv nok. Farverne er ikke gode. Så er der for meget klippe klistre!

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en flot side. Med SUPER LÆKRE ting Stick out tongue..

Håber jeg får stor succes med mit eget projekt (ved det!)... Og så vender jeg bestemt tilbage som kunde... Big Smile

Kh

Sanne

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy.dk Sådan er det med smag og behag. :)

SanneAN... Du skal være så velkommen. :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)