Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode applikationer til Iphone

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa,

jeg kan næsten fornemme at en del herinde har iphone, så jeg tænkte om der er nogen der er faldet over nogle gode applikationer som er værd at installere. Selv bruger jeg både, facebook, twitter og linkedin til iphone og de virker alle sammen godt. Herudover har jeg "Mover" som bruges til at flytte fx billeder og kontakter mellem iphones på samme netværk ved at "smide" filerne over på den anden telefon og det virker fint. :)

Andre der har gode forslag?  :)

mvh
jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Shazam Cool

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Foursquare er fed.

Det er en App til at se hvor ens venner befinder sig.

Minder lidt om google latitude, bortset fra at man aktivt checker ind på diverse steder. 

F.eks er det muligt at opnå rabat på chilimili.  Det hjalp mig også til at finde en wifi kode på en bar :-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg er blevet helt forelsket i Apples egen app kaldet: Remote. Ved hjælp af denne app kan du fjernstyre dit iTunes fra din iPhone.

Med det nye iOS 4 udkom iBooks jo også, så hvis du ikke har det, så kan jeg kun anbefale dig det.

Følger du med i VM kan jeg anbefale VM Fan-app'en fra Arla.

Elsker du gadgets som mig, så vil jeg anbefale dig at hente TV2 Beeps app og Engadgets app.

Mvh.

Nicolai Busekist Ohlsen

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Den absolut fedeste applikation i lang tid har for mig været "evernote"

Du kan på en hurtigt måde lave nota som feks. også inkluderer billeder eller sprog. Det fedeste er hvis du tager et billede af en tekst (feks tager du et photo af et whiteboard til et møde) så kan evernote i mange tilfælde gøre teksten på billedet søgbart. Så hvis du søger efter et ord som er i teksten på billedet finder den det.

Desuden kan det hele synkroniseres med din computer så du har det hele på både iphone og computer.

Evernote på computeren integreres også i browseren og du kan tage screenshots eller kopiere en hjemmeside.

EDIT: Nå ja.. det er gratis op til et hvis antal MB pr. måned. Jeg har ikke haft brug for betalings versionen endnu.

Mvh
Markus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine favoritter er: Shazam, facebook, linkedin, foursquare, simplytweet, remote, sonos, rdm+, nettv, tvguideplus, guitartoolkit, quickmark, adobe ideas, jotnot, idisk, google, world facts, kogebogen, take me to my car, boliga, pricerunner

;-)

Anna

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)