Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger desperat et midlertidigt job i 5 uger HJÆLP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung gut på 20 år, jeg er pt. arbejdsløs og min økonomi er ved at være lidt stram.

Jeg deltager i øjeblikket på et 6 ugers kursus i Kolding (Jeg er fra Aalborg). Jeg var blevet lovet at jeg kunne få VEU godtgørelse, samt dækket kost og logi under kursusperioden.
Det viser sig nu ikke at være sandt, jeg er blevet rådgivet forkert af deres sekretær!

Jeg skal derfor nu mindst finde 1 times beskæftigelse om ugen, for jeg kan få støtte, som løber i et stort beløb for mit vedkommende.

Det som jeg skal bruge er altså en midlertidig ansættelse de næste 5 uger, minimum 1 time og ugen.
Hvis du har brug for hjælp nogle flere timer, så er jeg også villig til det, skal virkelig bare bruge et eller andet!

Jeg er som sagt 20 år gammel, og blev færdig med min HHX i sommers. Jeg holder i år et sabbatår, og har været ansat på et lager ind til den 1. januar, hvorefter jeg blev opsagt, grundet afdelingen blev lukket.

Det vil være at foretrække jobbet ligger tæt på Kolding, men jeg er villig til at køre efter det også, da jeg som sagt er meget desperat lige nu.

Håber virkelig der er en der kan hjælpe.
Jeg kan foruden denne tråd også  kontaktes på patrickdimingu (a) yahoo.dk eller 60 67 14 82

Med venlig hilsen

Patrick

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Har du nogle specielle kvalifikationer?

Ikke at jeg lige står og mangler en, men hvis der skulle være andre, så vil det være relevant for dem at vide hvad du er god/dårlig til.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nogle specielle kvalifikationer. Jeg har gået med reklamer i 3 år, været opvasker 1,5 år, været ansat på Sunset 1,5 år, og senest på lager 1,5 år.
Og ja så har jeg HHX uddannelse.

Jeg vil mene man ud fra mit CV kan se at jeg er en meget pligtopfyldende person, der selv ved mindre spændende job, kan formå at sætte mig op til at udføre de arbejdsopgaver jeg bliver sat til.
Fælles for alle mine ansættelser, er at jeg altid har været klar til at give en ekstra hånd når der har været brug for det, og alle mine arbejdsgivere har været utroligt glade for at have mig ansat.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par forslag:

1. Ring til dem der står for uddeling af morgenaviser i din by og spørg om du kan få en afløser tjans.

2. Kontakt din lokale pizzaria og spørg om I kan lave en proforma ansættelse.

3. Prøv at forhøre dig hos et af de efterhånden mange vikarbureauer (du behøver ikke at nævne at det er midlertidigt).

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt gode råd :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)