Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn med æ,ø eller å - skidt eller godt ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle I kloge Aminoer (Aminos lyder måske mere hipt)

 

Hvis nu man kaldte sin nye webshop for www.rødesko.dk, ville det så være en ok løsning.

 

Jeg ved godt at det internationale gennembrud dermed kommer "lidt" udenfor rækkevidde - men tilgengæld ville navnet her i DK give stor mening.

 

Jeg har kunnet læse mig til at det vil give problemer for nogle brugere - er det rigtigt og kan det "omgåes" uden at miste for meget net-credability - altså kan søgemaskinerne finde et æ,ø,å navn.

 

Hmmm kender måske godt selv svaret - må skru kreativitets-kasketten godt på igen - øv.

 

mvh

Netshopsalg

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er i mine øjne uden tvivl skidt... du kommer til at miste kunder på det, da (nogle) browsere som standard ikke understøtter hjemmesider med æ,ø,å - og når man forsøger at indtaste det, kommer på ind på en side fra DK Hostmaster, hvor man skal installere et plugin eller skifte til en ny browser. Det kan godt være at nogen gerne vil gøre det, men man mister kunder/besøgende på det.... jeg gad f.eks. ikke, og jeg ville hurtig surfe videre.



www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
køb både rødesko.dk & roedesko.dk

æøå o.s.v er p.t kun til besvær p.g.a så mange bruger IE som ikke funker... :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)