Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgs- og marketingspartner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,
først vil jeg lige sige, at jeg synes det er en rigtig god idé med sådan et site som det her.

Vi er to, der er i en meget tidelig fase af at starte en virksomhed op (lige før, man siger sit job op). Vi arbejder på en idé til et hardwareprodukt på stor skala.
For øjeblikket mangler vi en tredje person med erfaring inden for salg og marketing.

Uden at ville afsløre alt for meget om produktet kan jeg henvise til en artikel i Politken.

Om os kan, jeg sige at vi begge har en ingeniør baggrund og er i slutningen af tyverne.

Personligt kan jeg skriver kort om mig selv, at jeg altid har arbejdet i forholdsvis nystartede virksomhedder og har oplevet både de gode og dårlige sider af dette. For øjeblikket arbejder jeg i som Driftschef i en konkurent til TDC.

Hvis du er interesseret og villig til at deltage helt fra bunden i en ny virksomhed (og er i Københavnsområdet) vil vi gerne høre fra dig.

/Marcus

-- ScanvoX --

Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Markus.

Jeg kan måske hjælpe dig med at komme i kontakt med de rigtige.
 
JEg har selv arbejdet med salg i mere en det år, og jeg har en del erfaring i at starte salg i nystartede virksomher, fra både min egen og en anden, primært informationsprodukter.
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Har du/I prøvet at søge gennem evt. jobindex.dk ? De har en no-cure-no-pay ordning hvor I kun betaler hvis I finder den rette kandidat?
 
Derudover kan jeg anbefale www.freelancer.dk de har mange fede profiler liggende, men vær lige opmærksom på datoen for deres oprettelse!
 
- eller muligvis tage kontakt til www.danske-saelgere.dk - de må have en håndfuld interessante kandidater liggende, dog jo selvfølgelig kun indenfor salg - men med den rette salgspartner som virkelig forstår de gode gamle ''sælger-spark-døren-ind'' teknikker der virkelig kan skabe nogle relationer, kommer i helvedes langt.
 
Og så husk lige at ringe eller maile når I skal have lavet PR & Foto-arbejde, så har jeg en uforskammet amino-rabat klar !
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Markus!

 
Jeg har solid erfaring med markedsføring af IT produkter. (9 år)  og jeg er nu klar på at gå selvstændig eller hoppe ud i et iværksætterprojekt.
 
Jeg har drive og har altid været en meget værdsat medarbejder... Har I lyst til at vide mere, så er I/du meget velkommen til at kontakte mig.
 
Mange hilsner
 
Susanne Nordvig
20771020
 
 
 
 
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser virkelig spændende ud  - det digitale hjem er der i forvejen mange der kæmper med og jeg tror i har et "kæmpe marked" foran jer hvis det gribes rigtigt an... Jeg mangler lige lidt information om hvorvidt i vil sælge til forhandlere eller til forbrugere - eller måske til begge grupper?

Hvis i har et ordentlig produkt bliver jeg én af jeres første kunder

Fra Valby
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de mange indlæg og henvendelser.
For at svare på Karstens spørgsmål: Det er til forhandlere.
Vi vil kigge på dem og tage kontakt til nogen af jer.

-- ScanvoX --

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)