Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet browser.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dimitri Hvor mange 13 årige har du hørt om, som har 60 mennesker til at arbejde for sig. helt ærligt.. hehe.. men okay,, jeg syntes bare brugeren burde slettet, jeg kan ikke se hvad man kan bruge det han skriver til noget som helt, det er faktisk bare en form for spam, og han spilder alles tid. men okay.. han kan jo os bare ignoreres.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
nej det tænkte jeg jo nok.. hehe
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at ville blande mig alt for meget i jeres rasende spændende samtale herinde, så er der et par ting jeg personligt altid studser over og reagerer på;

 

1) Hvis personen ikke kan skrive 5 linier uden at stave halvdelen forkert, lugter det af A) Man er for ung eller B) Man er for doven til at bruge en stavechecker. Ingen af de to ting er noget man har lyst til at fremstå som - og man bør som seriøs iværksætter som minimum have en standard og ikke bare kanonkugle kaste sine ord ind og nå at trykke send inden beskeden er nået helt fra hjernen ned til fingrene.

 

2) Hvis man bliver "angrebet" på et punkt, her eks. funktionalitet og man konstant undgår at svare - eller i det mindste forsøger at komme med en eller anden form for udredning/svar, tyder det som regel på man undgår det - fordi man har en grund til at undgå det.Man skal godt nok have fat i noget specielt før man ikke kan uddybe det med en ekstra sætning, eller et par ekstra ord, der intet afslører.

 

3) Hvis man har 60 ansatte har man ikke brug for en investor (til dels) da de enten A) arbejder gratis, som en del af noget opensource, i hvilket tilfælde ens mål jo må være halvvejs nået (jeg mener, 60 ansatte = meget arbejde, meget arbejde = noget at vise frem)  eller B) da man i forvejen har en investor eller pengekilde der sørger for de ansatte forbliver ansatte igennem bla. løn.

 

4) Hvis man skriver følgende sætning "mm. grartis, men ved os yder vil support 17 timer i døgnet." burde man nok overveje at søge job som ham kineser mongolen i sonofon reklamen istedet for at arbejde på en browser, da dette virker lidt mere naturligt, og har større potentiale for umiddelbar success.

 

Og igen vil jeg påpege at dette er ikke ondt ment - jeg forsvarer bare stavekontrollen da den ikke kan selv.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart har jeg altså troet, at det her var en joke/eksperiment for at se, hvor ivrigt folk ville debattere det...



Nu kan jeg i hvert fald se, at folk er meget browser-interesserede og
vil derfor lige gøre opmærksom på denne browser-hastighedstest, der nok
er een af de mere grundige, der er lavet: http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html






Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan man jo lave en internet-browser på ca. 5 min, med Browser-kontrollen i .NET - men den er nok ikke bedre end IE og FF... Men med 60 skoledrenge, slår du med garanti konkurrenterne!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-11-2006 23:13:54 Forfatter: Brainstormeren


1) Hvis personen ikke kan skrive 5 linier uden at stave halvdelen forkert, lugter det af A) Man er for ung eller B) Man er for doven til at bruge en stavechecker. Ingen af de to ting er noget man har lyst til at fremstå som - og man bør som seriøs iværksætter som minimum have en standard og ikke bare kanonkugle kaste sine ord ind og nå at trykke send inden beskeden er nået helt fra hjernen ned til fingrene.






















Det kan også betyde at man er ordblind eller nydansker, så det vil da være helt forkert at dømme folk på den baggrund.


EDIT:


Jeg bruger i øvrigt aldrig stavekontrol på de indlæg jeg laver på Amino - jeg håber da ikke at jeg bliver dømt useriøs af den grund?!?!




/Claus





https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)