Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webdesign + CMS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Overskriften fangede din interesse og det er der god grund til.

I forbindelse med at jeg er igang med at lære html, css og cms tilbyder jeg en udvalgt person et webdesign integreret i et cms system (Joomla).

Grunden til at jeg er så gavmild, er at jeg ønsker at få noget mere erfaring inden for webdesign, html, css og cms systemer. Så istedet for at tage penge for noget jeg ikke helt er erfaren med endnu, gør jeg det istedet på denne måde Wink .

Der er absolut ingen hage ved dette, og det er helt op til personen om han/hun vil bruge siden eller ej.

Jeg har kun 4 krav, og det er:

  • Jeg skal ikke have noget for det.
  • Siden skal ikke have flere funktioner end: kontakt formular og galleri (der kan tilføjes flere funktioner hvis du/i kender til joomla og dens extentions).
  • Jeg vil ikke stilles til ansvar for hvis du/i får problemer med siden. (men jeg kan love at den virker når den bliver leveret Smile )
  • Jeg kan bruge siden som en reference, når jeg starter op selv.

Så jeg skal sådan set bare have fundet en jeg skal lave en hjemmeside for.

Information jeg ønsker fra DIG:

  • Hvem eller hvilket firma skal siden laves til?
  • Hvad skal siden bruges til?
  • Evt. krav til siden.
  • Email adresse.

Tråden er åben ind til imorgen onsdag kl 20.00 og jeg vælger EN jeg synes er mest interessant.

 

Mvh Newbie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har flere domæner vovehals.dk en side jeg fortæller om en vovehals  

polterabend-ideer.dk har forskellige polterabend ideer på denne siden

www.stripdanmark.dk mere kompliceret side med  booking system mv.

flere andre domæner har jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et halv ny opstartet firma, www.change-technology.dk, har lige nu en webshop, men ville også gerne have en "ekstern" side da mit firma også kommer til at have nogle projekter ved siden af :) Så siden skal kun have noget lækkert grafik og en mulighed for at kunne tilføje tekst og billeder. Men super lækkert at nogen gider at hjælpe folk inde på amino. Keep it up Yes

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Korsør
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror lige at jeg er blevet religiøs. Big Smile

Jeg har tilmeldt mig her på Amino, og har været medlem i ca. 7 sek. da jeg så dit indslag.

Genial ide.

Jeg har købt et  domæne, som jeg har en rigtig god ide til. Det er bare tit sådan med gode ideer at de koster kassen inden de er begyndt at give afkast. Der er styr på reklame, og alt det andet jeg har brug for. Det eneste jeg mangler er en hjemmeside mand, som kan tænke lidt uden for boksen. Du er helt ny, og jeg må sige det samme om mig selv.

Det er et helt nyt konsept som jeg tror temmelig meget på, Derfor ville jeg blive pænt glad for din hjælp og når der kommer rigtig gang i hjulene, skal jeg bruge flere sider som efterfølgende bliver noget mere udfordrene, både for dig og mig. Det kommer sikkert til at passe med at du er blevet bedre til det, du bliver god til, og ditto for mig.

Kort fortalt så ville jeg blive x-trem glad for din hjælp, da det vil skære en hel del tid af den tid jeg skal bruge på min opstart.

Ideen omhandler overvågning og alarm, hovedsagelig til private, men til et budget hvor alle kan være med.

jeg kan fanges på secnordic@gmail.com eller på nummer 51.51.08.51

med håb om et genhør i aften lige efter kl. 2000....

mvh

Lars

 

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Newbie"

Din tilgangsvinkel til tingene er fornuftig, og man skal starte et sted, og dette er helt sikkert en måde at gøre det på som du nævner her, MEN

Jeg har imellemtiden et forslag som du måske kunne have interesse i:

I stedet for at gå ud og starte med en "kunde" ville jeg foreslå dig at du fik kortlagt, hvad du kan og hvad du ikke kan i forhold til html / CSS / CMS, og ud fra det få skabt nogle opgaver, så du udvikler din viden i en struktureret rækkefølge.

Derfor vil jeg gerne stille min ekspertise til rådighed til dig, jeg har tonsvis af erfaring med både html og CSS, jeg har både bygget CMS-systemer selv og har brugt allerede eksisterende systemer som er blevet modificeret i retninger efter kundernes behov.

Jeg forestiller mig at vi tager en snak om hvad du kan og ikke kan og ud fra det får sat dig igang med nogle ting så du kan blive bedre - løbende når du løber ind i problemer kan jeg hjælpe dig med at løse dem.

Det er bestemt ikke fordi det andet ikke er en god idé, men afhængigt af hvad du kan, kan du komme til at bruge meget lang tid på at lære noget som du noget hurtigere kan komme igennem hvis du strukturere det.

Har det din interesse, så kontakt mig:

mail [snabela] klausandersen.com eller skype: kbba35

MVH Klaus

 

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt at se folks interesse Smile. Jeg har istedet valgt at lade tråden være åben til kl. 22 i aften, da jeg ikke er hjemme før.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt et bud via PB Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Newbie,

jeg er lige startet op i denne uge og bakser lidt med en hjemmeside, det uden held indtil videre og er lige oprettet på amino og så så din tråd og håber virkeligt du kan hjælpe ,o)

Jeg har en ide til min www, men det er nemmere at tage efter følgende, kort sagt skal den have følgende:

- Kontaktformular
- Billeder
- Lidt knapper
- Lidt dokumenter skal jeg kunne loade af og til
- En blog
- Medlemslogin

Det er alt...

Så må jeg jo igang med at lære lidt joomla.

Der er faktisk hele 2 sider du kan gå igang med hvis du ønsker det ;o)

Håber jeg hører fra dig, det er jo folk som dig der gør livet lidt nemmere...

Mvh

René

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Det er et svært valg... går lige i tænke boksen i 30min..

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander og René.. Jeg har valgt jer 2 Smile

Tænkte at jeg godt kunne arbejde på 2 af gangen.. men jeg skal så bruge længere tid på at gøre siderne færdigt..

I kan fange mig på MSN: jonaspdk (a) gmail com

Så tager vi den derfra...

Så må vi se om jeg har taget hænderne for fulde mht jeres ønsker Wink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)