Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den sædvanlige ÆØÅ smørre .. men lidt inspiration ville være NICE! :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nørder.

Som altid, tak fordi i allesammen tager jer tid til at hjælpe, det er super fedt.

jeg skal have lavet en side til min kære moders køreskole som ligger på frederiksberg.

Jeg har siddet og overvejet hvad jeg skal kalde den, da kØreskole og kØrekort begge er med det latterlige Ø

Ville i gå efter OE eller O løsningen ??


Der er mange der siger bare brug Ø men jeg synes det ser dumt ud URL mæssigt når man skal skrive det meget.

( correct me, hvis jeg er helt ude og danse )

ANYWAY - den ligger på frederiksberg

Så eventuelt koereskole-frederiksberg.dk det er bare så djævelsk lokalt....

Hvad med koereskole-koerekort.dk men den adresse stinker jo bare SÅ vildt at man slet ikke fatter det.Zip it!

Nogen der ligger inde med lidt godt input ?

Vh.

Michael V Hansen.

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med koereskole-kbh.dk, den er ledig?

Så lyder det da ikke så lokalt, og er nogenlunde nemt at huske den hjemmeside adresse. Og så evt. bestille den både med ø og med o og oe varianten.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lars.

der er en kbhkoereskole så det er lige klamt nok at lægge sig op af hans :) ikke fordi jeg har moralske skrupler i den henseende, men mere fordi jeg gerne vil lille lidt anderledes :)

Og kbh er lidt for kjøvenhavner smart, selv for mig :)

Men giv den ENDELIGT gas med flere ideer, skulle du have dem, for det er præcis den slags jeg leder efter.

Vh.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes koereskole-kbh.dk er kanon. med mindre du kun ønsker kunder lige fra dit område.

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey thomas.

Jeg er som udgangspunkt enig i at det er et fint navn.

Men jeg synes det er lidt tæt på ham den andens altså den eksisterende kbhkoereskole.dk

vh.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have et godt og generisk domænenavn, så skal du nok forvente at det er noget nært umuligt at finde et navn der ikke ligger op af et eksisterende (eller at der kommer nogen andre kort efter og lægger sig op af dig).

Hvis du vil ligge helt alene med et unikt navn, så skal du droppe at bruge køreskole og kørekort og den slags i dit navn, for det er selvfølgelig det som alle andre har lagt sig ind på i tusindevis af varianter.

Så skal du evt. blot kalde dig hvad du nu hedder, fx "www.intramedia.dk" eller hvad firmaet nu hedder. Der er fx også allerede en der hedder frederiksberg køreskole som har forskellige domænenavne med disse ord i navnet.

Det lyder som en svær jagt.

Mvh. Lars

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have det standard, så mener jeg ikke der er noget forkert i at kalde siden for koereskolen-frederiksberg.dk men køb samtidig domænet med ø og viderestil det til det andet domæne. Det ser bedre ud på flyers og plakater hvis webadressen er med ø.

Hvis du virkelig vil have noget der fænger og som kan huskes efter at have set en plakat i busskuret ved skolen, så er www.tagkortether.dk ledigt. Det skal selvfølgelig lige stilles grafisk smart op, så der kommer lidt mellemrum imellem de 3 ord.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det skal være med OE - det forstår søgemaskine google bedst.

Norder = nordea/noder på google http://www.google.dk/search?hl=da&q=norder&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da&aq=f&oq=

Noerder =  nørder http://www.google.dk/search?hl=da&q=noerder&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da&aq=f&oq=

Jeg tror at google er opmærksomme på de danske specieltegn som ÆØÅ, og det ser ud til at et Ø skal skrive som OE.

Altså hvis du vil lave en hjemmeside om øl,  så skal du ikke skive OL - men OEL.

Helt klart vil jeg satse på OE!!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak nicolaj - super tanke der :)

Jeg har købt god-køreskole.dk med og uden oe ... måske ikke skide opfindsomt, men hvad søren :)

 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville undgå det hele og dermed slippe for at tænke på alt det. Desuden er der for mange som hedder køreskole koereskole osv.

Jeg ville nu differentiere mig med et andet navn, som ikke er som de andre.

f.eks.

  • 5gear.dk
  • gear5.dk
  • bag-rattet.dk
  • trafikzen.dk
  • drivementor.dk
  • u-vending

det var en lille udpluk af domæner som faktisk også er ledige. Der findes sikkert en masse andre :-)

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)