Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt at kontakte viksomheder?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har et spørgsmål angående markedsføring!
Er det lovligt at sende mails med tilbud til firmaer og forretninger som er målrettet ens produkt?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er spam, som både er ulovligt og strafbart.

Også når det gælder telefax.

Dog er det tilladt at ringe og sende breve, hvis virksomheden ikke står i CVR med reklamebeskyttelse.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jamen hvad så hvis man går rundt i fysiske forretninger og udgiver dem folder, kataloger selvfølgelig med deres accept om at modtage dem?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Agerskov/SALDI:
Dog er det tilladt at ringe og sende breve, hvis virksomheden ikke står i CVR med reklamebeskyttelse.

Fin info :)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal den fortolkes Allan ;)?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rami Najmi:
Hvordan skal den fortolkes Allan ;)?

At jeg ikke vidste det han skriver så det er fin info lige ud ad landevejen, jeg pakker ikke tingene ind :)

/allan

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rami Najmi:
Okay, jamen hvad så hvis man går rundt i fysiske forretninger og udgiver dem folder, kataloger selvfølgelig med deres accept om at modtage dem?

Det korte svar er åske. Står forretningen med reklamebeskyttelse i CVR, så kan det godt blive lidt kedeligt, hvis de synes, at det også gælder personlig henvendelse. Jeg er selv i tvivl.

Den bedste måde at få kunder på er et godt førstehåndsindtryk.

Så spørg først om de har tid. Hvis ja, fortsæt. Hvis nej, så spørg om du må komme igen senere (og respektér svaret).

Fortæl så meget kort, hvorfor du henvender dig til dem - og om de er interesseret. Hvis ja, fortsæt, hvis nej, så respektér svaret og sig høfligt "Farvel og hav en fortsat god dag" eller lignende.

Tag nu din folder/katalog frem og forklar yderligere. Vær opmærksom på og giv plads til spørgsmål.

Spørg om de er interesseret i at beholde kataloget/folderen og giv dem så også et visitkort - gerne med billede, så kan de lettere huske dig. Husk at aftale, hvordan I kommer videre - og hvem som tager kontakten (helst dig, så du har styr på det).

Notér med det samme alle de detaljer, du kan huske om den kommende kunde og jeres aftale. Brug gerne et system til dette, så du har styr på alle dine aftaler med kunder, og hvornår du skal kontakte dem igen.

Sådanne systemer hedder CRM - customer relation management - eller på dansk kunderelationshåndtering og fås i mange varianter og omfang eksempelvis med og uden integration af økonomisystem.

Jo tidligere du indarbejder rutiner til kundehåndtering, des lettere er det - og dataene er meget værdifulde til den efterfølgende opfølgning på kunder.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Tusind tak for dine fyldige information!
Nu kan jeg jo allerede se hvor jeg skal starte, det sætter jeg pris på!
Mange tak. Så må jeg få designet nogle foldere og købt mig noget pænt tøj og ud til dem! :-).

Jeg takker mange gange for din hjælp, du du have en god dag, og god vinterferie :-)

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er kun lige logget ind for at rose Claus' svar her...

Meget konkret, lige til og samtidig uddybende med forslag til løsningen af et problem, som trådstarter måske ikke selv havde tænkt over (CRM-delen). Perfect :)

Det var det hele..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)