Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online kurser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Søger lidt inspiration til noget online kursus.

Vil gerne se hvad muligheder der er i dag. Alt har intresse. Så har du enten prøvet eller selv laver sådan kurser eller bare kender til firmaer som bruger det, vil det være fedt hvis du gider smide en kommentar og et link. Både rene tekst kurser, video kurser, web cam og hvad man ellers bruger.



Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Havde det lidt på fornemmelsen at det ikke er noget som bliver brugt så meget. Jeg har selv overværet et par video konferancer og syntes enlig det er en meget fed måde at kommunikere på.

Det som fasinerede mig mest var at de havde to skærme hver, hvor på den ene var der et webcam så man kunne se hinanden og på den anden skærm var der ens desktop, så man kunne se hvad der skete på den andens computer.

Det er lidt den løsning jeg søger.

Ved at adobe har et program desideret til formålet og har prøvet et par gange over msn, men det ikke helt optimalt. Så kunne godt tænke mig at kigge lidt på hvordan andre gør, evt hvis man selv kan få lavet en løsning skræddersyet til sit eget formål.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv Breeze til at træne og bla. præsentere ting direkte fra min laptop og det har dækket mine behov indtil nu.

Du kan dele din skærm, du kan dele webcam og en hel del andet - jeg bruger det kombineret med skype, en rimelig fed feature er at man kan planlægge sine sessions i systemet for derefter at lade systemet sende invitationer ud til de enkelte deltagere du vælger. Men tag selv et kig :)

http://www.adobe.com/products/breeze/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)