Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personaliserede masseudsendelser pr. SMS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har brug for et system - gerne web-baseret - som kan sende personaliserede SMS'er til en liste af modtagere. Et eksempel:

Jeg har en liste af modtagere som kunne se ud som således:

Telefonnummer     Navn    Køretøj  Farve

12345678               Jonas Traktor    Blå
98769544               Per       Bil           Rød

Til disse mennesker ønsker jeg at sende en SMS som f.eks. kunne lyde sådan her:

"Kære [navn]

Tillykke med din nye [farve] [køretøj]. Vi håber du bliver glad for den."

Det er selvfølgelig ikke det rigtige brugsscenarie - jeg fandt på det her for at gøre det lidt simpelt. Men idéen er altså at jeg har brug for noget som kan sætte data ind i meddelelserne.

Hvis dimsen også kan sende email, er det klart et plus - og hvis den ikke koster en milliard at bruge er det også klart et plus.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Gigahost har fået den funktion at du kan sende SMS'er ud via. dem.

Koster 0,29 øre pr. SMS.

Deres service er webbaseret og uden reklamer, de har også et API så vidt jeg husker.

Det er bare at købe et webhotel, finde den rette programmør, også har du en løsning :)

 

Fra København
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mr.HTML skriver, så ville Gigahost være en god løsning, synes jeg.
Det kan selvfølgelig være der er andre steder der er billigere eller whatever.

Og så stiller jeg mig forresten til rådighed for at udføre programmerings delen hvis det ønskes, du kan sende en post over sitet, så kan vi snakke nærmere :) 

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tak begge to.

Der står ikke noget om SMS'er på Gigahost's hjemmeside, men det er selvfølgelig ikke det samme som at de ikke har benævnte feature.

Tak for programmerings-tilbuddet, men jeg havde nu nok forestillet mig en web-service som man kan få adgang til for et beskedent beløb - lidt ligesom de der findes til markedsføring pr. email, men altså bare til SMS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Featuren ligger i deres kontrolpanel....

 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tag en snak med gutterne fra www.mobilemarketing.dk  de kan helt sikkert hjælpe dig.


MVH
Mark 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

 

Vores kontrolpanel til SMS Afsendelser understøtter netop denne funktionalitet, og du kan også bestemme hvornår de skal sendes ud, samt det kan importere fra f.eks. Excel.

 

På vores hjememside kan du udfylde vores formular, og vi tilsender dig en gratis test konto med 100 beskeder, så har du mulighed for at afprøve systemet inden du køber det.

 

Se: http://coolsmsbusiness.dk/

 

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mart,

Jeg vil anbefale systemet fra SMSpeople. Det giver dig netop de funktioner du gerne vil have - du kan opbygge dine SMSudsendelser med flettefelter og personalisering.

Læs mere her:

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Søren fra inmobile. De kan tilbyde dig en løsning som du efterspørger.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads N. Vestergaard:

Vores kontrolpanel til SMS Afsendelser understøtter netop denne funktionalitet, og du kan også bestemme hvornår de skal sendes ud, samt det kan importere fra f.eks. Excel.

På vores hjememside kan du udfylde vores formular, og vi tilsender dig en gratis test konto med 100 beskeder, så har du mulighed for at afprøve systemet inden du køber det.

Se: http://coolsmsbusiness.dk/

Jeg kan absolut anbefale CoolSMS' løsning. Vi har gennem en kunde, som benytter CoolSMS, haft en del kontakt med dem, og de er yderst professionelle. Vi har desuden anbefalet dem til en kunde i anden sammenhæng, og denne kunde har også været fuldt tilfreds med deres services.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)