Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web site og ingen kunder

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa :-)

 

Nu er jeg ikke reklame-orakel, men vil alligevel give luft for mine tanker...

 

Først vil jeg lige sige, at jeg synes din hjemmeside er meget flot og elegant (for resten bliver kun idéer til hvad du kunne lave om )...

 

Da jeg kom ind på din side havde jeg ikke lyst til at klikke videre... Jeg fik et indtryk af, at det var "besværligt" og at jeg skulle læse en frygtelig masse for at sætte mig ind i tingene... Måske skulle forsiden hellere være små blokke af små "klummer" med fængende "tilbud". F.eks.: "10 dage på Sct. Thomas med sejler-undervisning" eller lignende. Når man så klikker videre kan man så komme ind og læse mere nærgående om mulighederne de forskellige steder.

 

Jeg synes heller ikke du skal være bange for at gøre din hjemmeside "grim". Sæt gerne en stor gul stjerne op på dit flotte strandbillede med en tekst som trækker dine købere ind på siden. Og lav gerne mange links med "få tilsendt info mail her", hvor de blot skal udfylde en e-mail adresse. Du kan jo få din webmaster til at lave en flot e-mail med et ''levende'' indhold (billeder og overskrifter), som automatisk sendes ud til de som skriver deres email adresse.

 

Jeg synes personligt at fonten nederst på denne side er bedre end den som ellers er brugt: http://www.amazingcharters.com/index.php?pageid=8

 

Og husk. Lav små afsnit - meget små. Som læser bliver man træt af at læse lange afsnit.

 

Når jeg selv bliver fænget af noget på internettet, så er det information, som er sat indbydende op. Prøv for eksempel at se på denne side (jeg siger ikke, at din skal se sådan ud): http://www.startour.dk/tui.aspx?id=28340 

 

Nederst har de bokse med små appetitvækkere. Det skulle der være rig mulighed for på dit site også. For det er da de mest fantastiske oplevelser du kan byde på :-)

 

Alt dette er selvfølgelig betinget af at der rent faktisk kommer hits på din side, men med 74 hits om dagen burde du kunne få mere end 2 henvendeler på 2 måneder :-)

 

Held og lykke!

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltpost...beklager...


Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal lige kigge paa baade i 3 dage og saa vil jeg begrave mig i alle dine relevante links, tak skal du ha'',
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Nej formatet af kontakt siden har ikke aendret sig og det er faktisk langt den simpleste i denne industri. De fleste andre vil ogsaa have dit skonummer og din mors foes''dag.

www.bareboatsbvi.com-inquiries-reservations.htlm dette er langt den mest succesfulde broker paa disse kanter

Det er en god ide at maerke de felter der SKAL udfyldes og det er faktisk kun navn og e-mail. Den sender jeg videre til min web master.

Baadene er saa forskellige at du ikke bare kan booke, du bliver noedt til at finde ud af om de er ledige. Dette er meget anderledes end at booke hoteller. Var det det du mente????

Tak for alle raadene



Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janne,

Tak skal du ha''. Det er en saerdeles vigtig - omend deprimerende - oplysning, at du ikke har lyst til at klikke videre. Som du siger er der for mange ord og det har jeg hoert foer, saa det maa jeg goere noget ved.

Tak for dine kommentarer om min"elegante" hjemmeside. Det er praesist hvad jeg har proevet at opnaa. Det er dyre produkter jeg saelger. Det ville for mig vaere helt forkert at proeve at markedsfoere mig paa samme maade som Startours da vi stort set ikke har noget tilfaelles.

Jeg vil gaa i "taenke box" og aendre min forside!!






Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulla.

Ja, det var måske også forkert at linke til Star Tours, for jeg mener selvfølgelig ikke, at din side skal se sådan ud :-)

Grunden til at jeg gjorde det, var for at vise de bokse de har forneden. Jeg tænkte at du må have adgang til et væld af imponerende billeder, som måske lidt i stil med boksene på Star Tours, kunne være blikfang for dine kunder. De kan selvfølgelig udformes en del mere elegant og anvendes på en flottere måde, men hvem har ikke lyst til at klikke på en smuk tropeø :-)

En anden ting jeg tænkte på var, at jeg ved ikke helt hvem din målgruppe er, men måske kan du bruge nogle billeder af netop din målgruppe i herlige situationer til at visualisere hvilke oplevelser der venter forude på dine rejser.

Mht skriften, så er grunden til at jeg foretrækker den anden font, at den der ellers bruges er (synes jeg) for lys og tilbagetrukken - og fonttypen er for kompakt at se på... Som sagt - er ikke noget reklameorakel, men det er det jeg tænker når jeg ser på din side. Håber du kan bruge mine tanker :-)






Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulla

 

Du kan skrive noget info som en del af en service på din side.

Eller du kan oprette en hel ny side til det.

Vil du nå det meste af verden, kan artikler være en meget god idé.

 

Venlig hilsen

Louise

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise,

Undskyld forsinkelsen, men vi har lige overstaaet aarets store baad messe. Tak for dine raad. Jeg forstaar paa flere debatoerrer a t forsiden er lidt for besvaerlig saa det vil jeg aendre og gemme informationerne til de andre sider. Den eneste forskel paa det gamme og det nye site, er at der var et bille af mig paa forsiden saa man kunne se hvem man handlede med. Det vil jeg proeve igen. Jeg har ogsaa kontaktet flere journalister og det synes langsomt at give pote.

Mange hilsner

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)