Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke virksomheder.....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad de forskellige her på amino laver. Fx hvor mange der laver web, regnskabsskab og økonomiservice, markedsføring osv., og hvor mange der blot overvejer at blive iværksætter eller er herinde af andre årsager osv.

Endelig kunne det være interessant at finde ud af hvor mange der er aktive blandt alle de profiler der findes.

De bedste hilsner

Panduro

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Panduro.

jeg laver regnskab og økonomi rådgivning på professionelt plan. Vi er 2 om virksomheden og min partner er cand.merc. i regnskab og finansiering, samt skatterevisor.

Ha en super dag.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

http.//Nr1-okonomikontoret.dk

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er studerende på CBS og ind til videre kun på Amino for at kigge og lade mig inspirere.

Er igang med at skrive bachelorprojekt i Entrepreneurship, hvor min makker og jeg er ved at lave forretningsplanen for et firma der skal udvikle, markedsføre og sælge en brugsgenstand til hverdagen.

Efter at afslutte min bachelor skal jeg formentlig igang med en kandidat, her er jeg dog lidt i tvivl da der er mange muligheder.

Eller måske jeg skal ud I verdenen og lave noget helt andet, og måske du kan være min hjælp?

http://www.amino.dk/forums/t/81842.aspx

Glæder mig til at høre hvad I andre laver!

God aften

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Selv er laver jeg regnskaber for helt små virksomheder og foreninger. Jeg er uddannet merkonom i regnskab og markedsføring og har en del års erfaring med dette, men er forholdsvis ny som selvstændig med regnskabsservice. Herudover laver jeg også rådgivning til nystartede iværksættere med udarbejdelse af forretningsplaner ect.

Det er mit indtryk at der er rigtig mange profiler jeg på amino hvoraf mange ikke er aktive samt en en del der går i tanker om at blive selvstændig på en eller anden måde, uden naturligvis at vide det. Derfor min nysgerrighed.

Venlige hilsner

Panduro

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at tage en elektronik-uddannelsen, og driver en masse websites. Indtægterne kommer primært via reklamerne på min websites. Det kaldes også Affiliate Marketing, og fungere på den måde at eksempelvis Oister, betaler mig et fat beløb pr. salg som besøgende kommer fra mit website laver hos dem.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver Danmarks mindste serigrafiske trykkeri. Har arbejdet med det i 15 år efterhånden, så mener at det er på tide at jeg begynder at tjener penge på min viden, inden jeg når pensionsalderen, selvom det er ekstremt hårdt at slå igennem, og kan satse på det fuldtid.

Så derfor har jeg et arbejde ved siden af. Ikke optimalt, men desværre vil banken jo gerne have at jeg selv betaler mine regninger.

/Kenneth

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i fritiden som freelance fotograf. Indtil videre har det primært været forskellige former for produktfotos samt lidt portræt-billeder. Jeg har hele mit liv elsket at fotografere. For et år siden tog jeg springet og gjorde en mange-årig drøm til virkelighed - at starte sit eget firma. Det har været lærerigt.....

Jeg er uddannet civilingeniør indenfor elektronik og softwareudvikling, og efterhånden nærmer jeg mig 10 års erfaring. Det har været et kæmpe plus i forbindelse med mit firma og ikke mindst kontakten med erhvervskunderne.

/Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Panduro.

ja, jeg kunne også godt tænke mig at amino lavede en undersøgelse der kunne vise os hvordan erhvervs fordelingen ser ud.

Jeg har indtrykket af at langt de fleste aminoer beskæftiger sig enten med regnskab eller IT.

Gad vide om jeg har ret eller uret?

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

http://Nr1-okonomikontoret.dk

 

Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er også mit indtryk at de fleste af dem der er aktive beskæftiger sig med regnskab eller IT.

Der har før været afstemninger om forskellige ting, men om det er noget Martin Thorborg har sat i værk, ved jeg ikke. Det kunne måske være en måde at få en idé om det.

Jeg kunne da godt forestille mig at der er mange herinde der også gerne vil vide hvordan fordelingen ser ud.

De bedste hilsner

Panduro

 

 

Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Panduro.

 

Ja, for at komme med et lidt 3. input til hvad en person kunne lave herinde, så er jeg herinde for inspiration og råd/vejledning, fra da jeg siden 12 års alderen, selv kom på arbejdsmarkedet , har ønsket mig at være selvstændig/iværksætter.

 

Og har (deværre) først opdaget amino-verden i år. Men hvor jeg førhen var i tvivl om hvordan jeg nogensinde skulle udføre en idé til virkelighed, føler jeg at hjælpen uanset hvad, næsten med garanti kan hentes her! Nu hvor man har 'netværket' så at sige, mangler jeg bare min banebrydende idé ;)

 

Mvh AdamO.

 

EDIT: udover dette, har jeg da efterfølgende fundet ud af, at flere i ny og næ søger sælgere til at arbejde for dem, hvilket jeg også meget gerne vil erhverve mig med, hvis det rette tilbud er der.

(benytter lige lejligheden til at sige jeg er handelsstudent på 19 fra Sønderjylland, hvis nogen falder over mit edit Wink )

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)