Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking og regnskabssystem til Kursus virksomhed...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan være simpelt og lige til at gå til, men der er en del funktionalitet i ILIAS.

Med tweaks mener jeg, at der skal ændres nogle ting før systemet fungerer som du gerne vil have. Nu er der en række ting du ikke oplyser. 

Hvilke kurser er det? Er det fysiske kurser hvor folk fremmøder. Skal de tilmelde sig og betale for kurserne på nettet? Skal systemet generere en faktura som sendes til kunden og som bogføres i e-conomic

ILIAS kan gøre dette og afvikle læremateriale, således at kursisterne kunne tage e-learning kurser og/eller have et intranet hvor de kunne samarbejde med mere. Det samme sted kan bruges til at give adgang til powerpoints og andet materiale i stedet for at sende kursisterne det på en mail bagefter. ILIAS kan derudover lave kursusevalueringer. Hvis denne del slet ikke skal bruges skal der laves nogle ændringer/tweaks, så brugerne ikke præsenteres for funktionalitet der ikke ønskes anvendt.

Udover betalingsgatweay og erp-system kan vi integrere ILIAS med diverse eksisterende systemer. Eksempelvis kunne man forestille sig at selve kursusoprettelsen foregik i et andet/separart/eksisterende system.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fysiske kurser, men at give de studrende mulighed for at kommunikerer er måske ikke en dum ide.

Ved ikke hvordan integrationerne med E-Conomic foregår. Så skal ikke udtale mig om hvordan data skal deles, og hvem der sender fakturaer til hvem.

Må lige prøve Ilias en dag, er jo altid godt at få hænderne ned i tingene.

Hvem arejder du for Jesper, og sælger i Ilias løsninger?

Mvh

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer,

Ja, vi er "officielle" ILIAS-udviklere og leverer/hoster tilpassede ILIAS løsninger. Nu nævner du selv det skal være nemt, så det er ikke nødvendigvis en god idé at åbne hele pakken op fra start , da der er en del funktionalitet.

Men systemet kan håndtere alle administrative processer i forbindelse med kurser, tilmelding, betaling, fakturering, ventelister, osv. osv.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvem er i? tænker på et navn. ;-)

Hvordan kan jeg kontakte dig for et egentligt tilbud?

Var der ikke nogle der talte om E-Conomic kan det hele, eller var det mig der har misforstået noget?

 

Go´ Weekend

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristoffer prøv at ringe til Peter Rasmussen tlf 2012 0204 fra NGC International han laver alle mulige integrationer med e-conomic og har også et abonnements system. Venlig hilsen Helle Pia hpkontorservice@live.dk
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

 

Jeg er meget taknemlig, for de idéer der er kommet og vil se på alle idéer der kommer. Kan bare ikke forstå hvis der ikke findes andre muligheder end Ilias. Kan bare ikke selv finde nogle, men har bare svært ved at forstå hvis det er rigtigt.

 

Dbh

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

 

Prøver lige igen med en alternativ mulighed NGC International - laver alle mulige former for integration med bl.a. e-conomic og de arbejder også med abonnements systemer/medlemssystem.

Ring til Peter Rasmussen tlf. 2012 0204

Venlig hilsen

Helle Pia

hpkontorservice@live.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer
du er velkommen til at ringe til mig hvis du har brug for lidt sparing vedr. hvilke løsninger der bedst kan løfte dine behov.

har en del års erfaring som ERP konsulent med speciale i tilretning og løsning.

Hjælper gerne :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle og jacob

Jeg er rigtig glad for jeres input. Der er ingen idéer der ikke bliver overvejet og undersøgt. Så når tid er, vil jeg gå nærmere ind i de enkelte idéer. Lige nu er jeg bare ved at se hvad der findes af tilbud derude.

Kan bare ikke forstå hvis der ikke findes andre muligheder. Der må da være helt andre systemer der kan gøre det. Samtidig er jeg er også meget interesseret i erfaringer. Hvis der var andre der kører en kursusvirksomhed, kunne være de havde gjort sig nogle erfaringer.

Så alle idéer bliver taget imod med kys hånd, og vil blive undersøgt. Den egentlige process der fører frem til det endelige valg, starter først efter jeg har holdt et par afklarings møder i projektet.

 

Dbh Kristoffer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)