Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv selvstændig - Franchise tagere søges til nyt fragtfirma søges.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i forvejen selvstændig vognmand med mange biler og det er fint nok for mij at får mere at laver jeg har alle slags af biler i forvejen kassevogn alu kassevogn lastbil .

kontakt: info@EmpyrealService.dk

www.EmpyrealService.dk

31313124 

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ikke selvstændig vognmand, men jeg har egen bil og vil da gerne tilbyde at køre med pakke i nogle hverdage hvis det skulle være til nogen nytte. Du kan fange mig på: dalle90@gmail.com, hvis du har lyst til at snakke lidt nærmere om det :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor forresten i Århus :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig/jer..

såfremt Horsens området stadig er ledigt, vil jeg gerne kontaktes af jer med henblik på at overtage franchise i dette område.. er idag selvstændig vognmand, og søger på denne måde at udvide forretningen..

kan træffes på. michalpetersen@stofanet.dk

M.V.H

Michal-Transport

 

 

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Jeg kan se dit opslag er ved at være lidt gammel. Men er netop intra i den slags kørsel du har. mangler du en vognmand til at køre kan du kontakte mig på j.s-transport@live.dk

Jeg kan både køre ind- og udland.

Håber at høre fra dig.

 

J.S Transport

Jimmi Schmidt

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Horsens stadig er et ledigt område, så er jeg MEGET interesseret.

er i forvejen vognmand med ønske om at udvide biksen lidt.. så vil derfor gerne høre nærmere om jeres koncept.

kontakt på. michalpetersen@stofanet.dk

M.V.H

Michal Transport

 

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Jeg er bosiddende i Odense og leder efter et interessant franchise projekt i det fynske og gerne i transport branchen.

Er sidste i 30erne og har andet arbejde, men søger noget mere udviklende og som du selv afsluttende skriver leder du efter oprigtigt interesserede, hvilket jeg må sige jeg er, så jeg høre gerne fra dig.

Har arbejdet en smule i transport/bud branchen tidligere og har gå-på modet.

 

m.v.h.

 

Kent Hansen

 

 

 

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2007(kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!billig over bro´en/færge)                                                                 Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. pakkedistribution, paller, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, mad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste.!

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne, hvis muligt.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
e-mail: SlagelseTransport@hansen.dk 

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mere arbejde og evt. i Midtjylland?.. Herning og Ikast?

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi mangler biler Til Distribution af fødevarer ml 15.00 og 22.00 evt også lørdag formiddag: Herning - århus - ålborg - fredericia - sønderborg - hele sjælland Venligst send Mail om jeres Firma Til Eutrans24@gmail.com
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)