Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny på siden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen inde på amino!

 

Jeg er ny både på sitet og som mulig opstarter af e-butik.

Jeg vil gerne prøve at åbne en e-butik hvor jeg vil sælge disneytøj og accesories. Jeg håber I kan hjælpe mig med nogle opklarende spørgsmål:

 

1. hvor kan det være billigst at finde en forhandler af tøjet i evt udlandet og hvordan finder jeg ud af om prisen for tøjet er rimelig?

2. hvordan med told og skat?

3. hvordan bliver jeg bedst markedsført?

4. tror I der er et marked for salg af dette mærke

5.Noget i mener jeg skal være opmærksom på....både gode og mindre gode sider af sagen?

 

Håber I vil hjælpe mig med at komme godt igang...

 

Hav en fortsat god dag

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Først velkommen til

 

Du skal i hvert fald være opmærksom på kopivarer.

 

Når det nu kun er Disney produkter, ville jeg forsøge og få en aftale gennem de officielle kanaler. Så vidt jeg har hørt, er Disney et af de firmaer, der gør mest ud af og beskytte deres brand.  

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til.

 

Jeg kender ikke til steder hvor du kan finde Disney tøj i udlandet, men MiniKids forhandler det i Danmark www.minikids.dk .

 

Når du køber tøj, så er det normalt, at man ganger indkøbsprisen med 2,5 -2,8 for at få salgsprisen. Så for at se, om du har fundet tøjet til rimelige priser, så kan du jo sammenligne din indkøbspris på den måde med hvad dine konkurrenter tager i udsalgspris.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)