Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo venlig hjemmeside

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Tag et kig i administrationen for deres CMS løsning, så kan du se hvilke SEO muligheder der er.
så vidt jeg lige kunne se var dette brug af title tags, meta description og meta keywords, samt seo venlige urler. Jimmy du må lige sige hvis der er mere?

Hej KTJ.

Beklager, jeg så først dit indlæg, efter at havde svaret Kristian. Men dit indlæg dækkede jo stortset det jeg skrev, med undtagelse af muligheden for at koble sig på Google Analytics. Tak for hjælpen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Embarrassed tak for roserne Jimmy :)

/allan

My pleasure :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Beklager, jeg så først dit indlæg, efter at havde svaret Kristian. Men dit indlæg dækkede jo stortset det jeg skrev, med undtagelse af muligheden for at koble sig på Google Analytics. Tak for hjælpen :-)

Det var da så lidt Big Smile

En seo venlig løsning er hos mig blandt andet:

    Brugerdefinerede URL’s (Søgevenlige URLs)
    Sikring mod duplicate content (DC)
    Mulighed for brug af korrekte overskrifter (h1, h2…)
    Mulighed for at bruge af ALT tags
    Fejlfri XHTML (Højere tilgængelighed)
    Pointers og hjælp
    Google Analytics
    Canonical URL’s (kanoniske URLs)
    Styring af metadata og titler på sideniveau
      - Metadata oversigt
    Styring af robots.txt
    Styring af redirects
    Placering i søgemaskiner
      - Søgeordsanalyse (Ranking analyse)
      - Konkurrent analyse
    Intelligente links
    Søgeords densitets analyse
    Google Sitemap & Visuelt Sitemap
    Søgeordsdatabase
    Intern linkanalyse
    Søgemaskineguide

ovenstående fås i den store løsning jeg har

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:


En seo venlig løsning er hos mig blandt andet:

    [TJEK!] Brugerdefinerede URL’s (Søgevenlige URLs)
    Sikring mod duplicate content (DC)
    [TJEK!] Mulighed for brug af korrekte overskrifter (h1, h2…)
    [TJEK!] Mulighed for at bruge af ALT tags
    [TJEK!] (vi benytter HTML 4.01 Strict, som ikke kræver udnyttelse af en fejl i IEs fortolkning af DTD'en) Fejlfri XHTML (Højere tilgængelighed)
    Pointers og hjælp
    [TJEK!] Google Analytics
    Canonical URL’s (kanoniske URLs)
    [TJEK!] Styring af metadata og titler på sideniveau
      - Metadata oversigt
    Styring af robots.txt
    Styring af redirects
    Placering i søgemaskiner
      - Søgeordsanalyse (Ranking analyse)
      - Konkurrent analyse
    Intelligente links
    Søgeords densitets analyse
    Google Sitemap & Visuelt Sitemap
    Søgeordsdatabase
    Intern linkanalyse
    Søgemaskineguide

ovenstående fås i den store løsning jeg har

Jævnfør ovenstående [TJEK!]'er , så vil jeg mene, at vi opfylder de mest relevante krav, som gør at websitet bliver optaget i søgemaskinerne. Muligheden for at beskytte sig mod duplicate content lyder dog også relevant, og for de virkelig hardcore SEO nørder, er analyseværktøjerne sikkert også gode at have. For dem der ikke er hardcore SEO nørder (som eksempelvis jeg selv), vil en SEO ekspert nok være at foretrække :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af tingene er noget jeg mener man skal have i en CMS løsning, mens andre er noget som de fleste SEO folk mener der skal være.

alle tingene mener jeg er relevante for at man som ejer af en hjemmeside kan søgemaskineoptimerer sin side ordentligt, samt finde ud af om det man så laver også virker efter hensigten.

Mange af funktionerne som jeg har nævnt er til for at sikre at ejeren af hjemmesiden skal tænke så lidt som muligt,  samt for at undgå DC. Det er jo ikke nok bare med canonical for at undgå DC, løsningen i sig selv skal jo også være smart og tænke for ejer.

Men nu har du i hvertfald fået nogle fif til hvad i kan udbygge jeres CMS løsning med. jeg hjælper gerne med flere fif hvis det er Wink

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj igen.

Ja, jeg kan bestemt også se værdien i at kunne måle effekten af sit arbejde. At disse værktøjer er indbygget i CMS'et kan bestemt være en fordel, men at bruge eksterne værktøjer, må også være muligt, og så vidt jeg er orienteret, findes der mange gode af slagsen.

Jeg tror ikke der kan herske tvivl om, at du ved hvad du snakker om, så det er bestemt ikke utænkeligt, at jeg hiver fat i dig en dag, hvis en SEO-tørstig kunde banker på døren. Så tak for tilbudet :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der findes mange eksterne værktøjer, men grunden til jeg lavede værktøjerne indbygget var og er fordi jeg synes det er irriterende at man skal 10 forskellige steder hen for at kunne gøre nogenlnde det samme. og man kan jo ikke bede kunden om at installerer forskellige programmer, have flere sider de skal logge ind på osv., eller jo det kan man godt, men det vil de også synes er irriterende.

mine analyseværktøjer kan stort set det samme som de eksterne jeg kender, dog med undtagelse af søgeordsanalysen og konkurrentanalysen, der findes der  bedre og mere detaljerede eksterne løsninger såsom SEOSupport.dk, men det indbyggede kan give et hurtigt overblik over hvordan det går på bestemte søgeord. SEO support går mere i dybden og beregner ud fra nogle bestemte formler de har udviklet til formålet, min viser stort set bare hvilken placering man er på, og hvilken placering ens konkurrenter er på i forhold til de søgeord man har sit fokus på. ligesom et andet eksternt værktøj til firefox, nemlig Rank Checker. Bare med den forskel at man kan se en statistik over hvordan ens placering har ændret sig over tid.

Det var da så lidt, der findes helt sikkert nogle som er tørstige Stick out tongue

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tillade mig at byde ind med vores bud på et seo optimeret cms

EasyWEB CMS understøtter alle de funktionaliteter og teknikker der er brug for i forhold til søgemaskineoptimering, og det hele styres via et nemt og brugervenligt interface. Derved behøver du ikke have teknisk kendskab til SEO eller lign, da systemet guider dig det meste af vejen. Skal man ud noget meget hardcore SEO-optimering i et meget højt konkurrence område vil jeg altid anbefale at have en SEO-ekspert med på sidelinien. Med easyWEB CMS i baghånden kan det hele implementeres nemt og enkelt og spare dig og seo-eksperten mange arbejdstimer i sidste ende.

Du kan prøve en gratis demo på vores hjemmeside, eller kontakte mig/os for nærmere info.
Held og lykke med søgningen. :)

Mvh. Lars 

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle gode og vigtige punkter på listen. Har opdateret den i forhold til det som er muligt på Redpitt platformen:

 
    [TJEK!] Brugerdefinerede URL’s (Søgevenlige URLs)
    [TJEK!] Sikring mod duplicate content (DC)
    [TJEK!] Mulighed for brug af korrekte overskrifter (h1, h2…)
    [TJEK!] Mulighed for at bruge af ALT tags
    [TJEK!] (vi benytter HTML 4.01 Strict, som ikke kræver udnyttelse af en fejl i IEs fortolkning af DTD'en) Fejlfri XHTML (Højere tilgængelighed)
    Pointers og hjælp
    [TJEK!] Google Analytics
    [Ikke nødvendigt] Canonical URL’s (kanoniske URLs)
    [TJEK!] Styring af metadata og titler på sideniveau
    [TJEK!] Metadata oversigt
    [TJEK!] Styring af robots.txt
    [TJEK!] Styring af redirects
    Placering i søgemaskiner
      - Søgeordsanalyse (Ranking analyse)
    [BETA TJEK]   - Konkurrent analyse 
    [Hvad går det præcist ud på] Intelligente links
    Søgeords densitets analyse
    [KAN GODT LADE SIG GØRE] Google Sitemap& Visuelt Sitemap
    Søgeordsdatabase
    Intern linkanalyse
    Søgemaskineguide

Til analyse m.v. kan også anbefale at bruge eksterne værktøjer og services som f.eks. seosupport.dk, der iøvrigt bygger på Redpitt platformen.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Zakir Naz:
[Hvad går det præcist ud på] Intelligente links
Det går ud på at man jo laver interne links i sine tekster på hjemmesiden, har man eksempelvis en større hjemmeside kan det være svært at holde styr på hvor alle disse links befinder sig, og om linket nu også linker til en side der eksisterer eller om siden er slettet eller flyttet til en anden url. Intelligente links går ind og sørger for at interne links altid er opdateret med den nyeste url, hvilket vil sige flyttes en side, laves linket også om, slettes en side bliver linket også slettet, og samtidig bliver robots.txt opdateret og redirect hvis dette behøves.
Det er hurtigt fortalt hvad intelligente links går ud på. på den måde undgår man en del manuelt arbejde i at vedligeholde de interne links, her snakker jeg ikke om menuer og sådan noget da disse jo automatisk ændrer sig, men kun links i indholdstekster, moduler og sådan noget vil tage brug af intelligente links.

Har lige en tilføjelse.
Glemte at sige at alt sker automatisk, admin skal derfor ikke ind over for at tilpasse disse. det er dog muligt for admin at ændre robots.txt samt lave redirects manuelt

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)