Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tape med logo på pakkerne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen af jer shopejere som bruger logotape?

Hvad mener i om brandingværdien af at bruge logotape på alle pakker som sendes ud af huset?

Går lidt og overvejer om det ville være en god idé for os.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skal overveje det nøje.

Du sender måske et klart signal om indhold og værdi.

" Svage sjæle " har nemmere ved at spotte eftertragtede varer, og lade dem " forsvinde ".

Dette holdes op mod en - efter min erfaring - meget ringe reklameværdi.

Dbh

Stig

www.shoponjob.dk

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Jeg havde tænkt den samme tanke med pakker som forsvinder, da man tydeligt angiver udenpå pakkenhvad den indeholder..

Vores Printerpatroner kunne selvfølgelig også begynde at forsvinde, når man medlogotapen angav, hvad der var inde i pakken.. Crying Der står selvfølgelig også Printerpatroner.dk uden på vores pakkeseddel da det jo er vores navn... Men reklameværdien er måske nok ringe i forhold til investeringen i tape med logo

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Overfor evt postbude, og dem som arbejder på posthuset og postcentralerne, er der vel en brandingsværdi, men Hr og Fru Danmark får ingen branding for pengene...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg nu ikke. Disse medarbejdere kigger på flere tusinde pakker dagligt. Så med mindre man sender flere tusinde dagligt, tror jeg ikke der er nogen værdi for sorteringsmedarbejderne.

Der hvor jeg ser den største værdi - mht branding / logo-tape - er nok en cementering hos de eksisterende kunder.

Og hvis man distribuerer med egne biler eller med faste vognmænd, vil disse blive bombet til med logo'et. Og derved har det en værdi.

Men i store træk, har jeg i min tid som leder på ekspeditionslagre, ikke set nogen værdi af denne investering.

Stig

Shoponjob.dk

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der tror jeg ikke du får specielt meget for pengene, som andre siger er det kun din kunde samt postmanden som ser pakken. og kunden er i forvejen godt klar over hvor den er fra. og postmanden han er nok mere eller mindre lige glad.

 

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig H Jensen:

Dette holdes op mod en - efter min erfaring - meget ringe reklameværdi.

Jeg tror faktisk ikke det handler så meget om reklameværdi overfor potentieller kunder, som det handler om signalværdi overfor modtager.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gam-Jensen:

Stig H Jensen:

Dette holdes op mod en - efter min erfaring - meget ringe reklameværdi.

 

Jeg tror faktisk ikke det handler så meget om reklameværdi overfor potentieller kunder, som det handler om signalværdi overfor modtager.

der er jeg klart enig, det viser man er pro med hvad man laver og at man er ovenpå og har styr på selv de mindste detaljer, et signal jeg til enhver tid gerne vil sende :-) bruger logo på alle til og fra labels, det næste må være tapen :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sælger jeg selv logotape, så min menig er jo nok lidt farvet af dette, men du får den alligevel..

Vi buger tapen selv på vores lager og her har vi valgt en sort tape, som den sorte farve på vores hjemmeside, for at give genkendelighed hos kunden. Vi har også valgt at lave plastlommerne (dem vi lægger faktura/følgeseddel i) i sort. Begge dele er med sølvtryk, men vi har ikke vores logo på - vi har kun hjemmesideadressen www.jakodan.dk. og en tekst - på tapen står "din leverandør af tape med tryk".

Vi bruger en del genbrugskasser, altså de kasser vi selv får varer i, da det er bedst for miljøet at genbruge dem. Derfor er de kasser vi sender varer i ikke ens, men med tapen kommer de alligevel til at se lidt ens ud, og kønnere, så kunden får en bedre oplevelse.

Vi har et par gange oplevet at sende pakker, hvor pakkesedlen er faldet af eller måske har vi glemt at sætte den på og hver gang har vi fået pakkerne retur fra fragtmanden, for de kunne jo se, det var vores.

Logotape er væsentligt billigere end at trykke på selve kasserne, postordreposerne eller hvad du nu bruger - og så kan man bruge samme tape på alle størrelser.

Et godt tapetip er, at bruge almindelig klar tape til at lukke kasserne med og så kun køre logotapen en enkelt gang rundt om pakken.. Det ser pænere ud, at den ikke er fuldstændigt overklistret og så bruger du ikke ret meget tape pr kasse. Så hvis du fx giver 25 kr for en rulle med 66 meter og bruger 1 meter pr kasse er det kun 0,38 kr pr kasse.

Men hvis du vil gøre det for at få helt nye kunder, så tror jeg ikke det er dér du får mest ud af dine penge - det er begrænset, hvor mange som finder deres leverandører ud fra en pakke med tape de har set i buret på postkontoret. Det er mere for dine nuværende kunders skyld - for at give dem en god oplveelse når de modtager pakken og for at skabe genkendelighed og virke professionel.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan jeg bakke Jakodan 100% op, rigtig mange af vores kunder der køber tape med tryk køber det præcis for at vise at de er professionelle.

Især tippet med at bruge normal gennemsigtig tape først og herefter en enkelt omgang logo tape er meget brugt. Det er derfor vi sælger en del af vores PP Acrylic tape med logo, som er en meget billig tape, men ikke kan holde til så meget som fx en PVC tape.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)