Jeg skriver i øjeblikket HD speciale i Afsætning om Air Greenland, og er i den forbindelse inde og kigge på http://www.airgreenland.com/ , som er deres bookingside rettet mod de internationale markeder.
Hvis du nu havde frie hænder, til at ændre siden til, så den gav mest muligt salg, hvad ville du så ændre? :-)
Jeg sad og klikkede lidt tilfældigt rundt. Siden "Departures and Arrivals" er stort set tom. Alle de andre sider er fyldt godt ud med et fint layout. Jeg troede det var en fejl og klikkede lidt frem og tilbage, men "Departures and Arrivals" blev ved at være halvtom.
Inholdsmæssigt spiller det ingen rolle, men design-mæssigt virker det helt forkert i mine øjne.
Ellers ser siden ret professionel ud.
Booking proceduren var dejlig overskuelig - det er set meget værre (jeg har booket en del flyrejser gennem tiden i mit normale job som udviklingsingeniør).
I bookingprocessen, ville jeg klikke på det lille kalender ikon, hvilket resulterede i et pop op, hvilket irriterede mig, da det var uoverskueligt, ikke tilpasset korrekt i str og ikke matchede resten af sitets design. Og når (stort set) alle andre har en smart lille rul ud model når man klikker, undrer man sig over de ikke også har valgt sådan en :-)
Titlen ville noget mere sigende og sælgende og gerne alle 67 tegn der vises på google, jeg mener denne her <title>Frontpage - Air Greenland</title> husk folk ser også titlen ud på google så lave nogle sælgende og gerne unikke til alle undersider
Kontakt telefon nummer ville jeg ligge fast på siden et sted evt. venstre side , derved let og enkelt at kontakte jer
Huske frem med firma oplysninger på kontaktsiden CVR nummer og telefon nummer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der skal dælme noget kontrast-farve på den search-knap i booking-sektionen. Den skal være pink eller grøn eller noget. Lige nu ser det ud som om, de har gjort, hvad de kan for at skjule den.