Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

just-Brand.dk - It's a game of inches

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Buch:

3. Uanset hvad det hedder, hvilke farver og hvordan teksten er ført på sitet kan jeg garantere for en ting (trods mine 134 karma point;))...... Det er fuldkommen ligemeget det hele de første 2 år..... nu drejer det sig om et bruge sit netværk - få jord under neglende og så bare arbejde FUCKING hårdt..... YEEEAHHH :)

Keep up the good works guys og HUSK NU... at ingen i det her forum skal være nærtagende... så skal de føre

Jeg bliver simpelthen nødt til at arbejde for dig engang... Vild energi :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Buch:
nu drejer det sig om et bruge sit netværk - få jord under neglende og så bare arbejde FUCKING hårdt..... YEEEAHHH :)

Smile

Fedt nok med 180 i timen, bare husk at se afkørslen. Samfundet ændrer sig i disse dage .

En radikal ændring som nok bliver ligeså stor som den i 60`erne, hvis ikke større. Og hvis man ikke får brandet sin virksomhed til den nye afkørsel, kommer man til at ligne en med sidste års modetøj på.. og det der jo ikke nogen der ønsker :-)

Husk at Sidney Lee var ham Gud sendte for at sige : " NU DET SLUT"

Men god fornøjelse anyways :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun en ting at sige:

 

LCBL

Kom så drenge og piger - hvad vil det sige ? - når i så har fundet ud af det  - så skal i gå ind i wayback machine og finde just-eat.dk i 2001 -

Fuck afkørsler.... det er HÅRDT ARBEJDE og ENERGI de første 2 år....

LCBL.... husk det nu......

 

 

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Buch:

Jeg har kun en ting at sige:

 

LCBL

Kom så drenge og piger - hvad vil det sige ? - når i så har fundet ud af det  - så skal i gå ind i wayback machine og finde just-eat.dk i 2001 -

Fuck afkørsler.... det er HÅRDT ARBEJDE og ENERGI de første 2 år....

LCBL.... husk det nu......

 

 

 

Fordi man har lavet en succes, så er man ikke sikker på at lave en succes næste gang! Tag det ikke personligt, jeg under dig al den succes du har!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu sagde du jo man ikke skulle være nærtagende ;-)

Men du er jo sikkert så gearet på succes, så du skal nok finde det rette mix med tiden. Det tager jo lang tid at opbygge et brand der sidder lige i øjet.

Og Just Eat ramte tidsånden lige i munden. Det var der også mange andre store virksomheder der gjorde. Blandt andet Parken Sport & Entertaiment med Flemming Østergaard som branding figur. NU sadler PS&E HELT om og bedemændene kommer ind, med slips på og kedelige, men troværdige, miner på. Investorerene tør simpelthen ikke investere i firmaer der virker for fjollede. Det er tiden alt for alvorlig til.

Det er selvfølgelige nogle generelle antagelser jeg har. Der er altid plads til andet, og ja fyr den af de første år, og se hvad der sker

God fornøjelse

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Tag det ikke personligt, jeg under dig al den succes du har!

Det gør jeg også Yes

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Jesper ret i at det krævet hårdt arbejde, vi er stadig i vækst fasen (som vi altid vil være i ) og møder tidlig morgen til sen aften hvis det ikke var for vores dejlige familier ville det være svært at klare.

Jesper kom lige med det er LCBL når jeg googler det er det første der kommer fra lbl den side inderholder så Nyheder, rådgivning, aktiviteter, og information om bøsser og lesbiske Big Smile

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Buch:

Jeg har kun en ting at sige:0

LCBL

Kom så drenge og piger - hvad vil det sige ? - når i så har fundet ud af det  - så skal i gå ind i wayback machine og finde just-eat.dk i 2001 -

LCBL.... husk det nu...... 



Laugh Country-Boy Laugh

Du må huske at skrive når vi har ramt det rigtige - Cool

 

 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I got it - eller Igi som vi også siger:

AcronymDefinition
LCBL Logistics Configuration Base Line

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det giver ikke rigtig nogen mening - så det er ikke det rigtige vel?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)