Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing kampagne søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 
Vi har som tidligere nævnt lavet verdens bedste overvågningssystem til servere, software og hele it-systemet på et dejligt logisk og enkel måde (og billig naturligvis !!!)
 
Det er så enhver virksomheds problem at videreføre dette budskab, og idag gælder det primært hjemmesider!
 
Jeg kunne derfor godt tænkte mig nogle der kan hjælpe med at opbygge vores hjemmeside så den i højere grad "fanger" folk - altså mere et salgsværktøj frem for et informationsværktøj som skræmmer folk noget.
 
Jeg skriver primært her fordi jeg ønsker at få en indikation af pris, og hvad vi kan forvente som firma af et sådant samarbejde.
 
Jeg syntes også det vil være til generel information om nogle herinde fortalte om hvad de er stærke til i den sammenhæng da det må være et generelt iværksætter problem !?
 
På forhånd tak
 - René R. Nygaard
   4117 9900
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene

Som jeg ser det er det nok en af de kloge web gutter du skal have fat i. Som jeg læser det er det en omskrukturering af dit site, det klares nok bedst af en erfaren webdesigner.

Derimod marketing af din ide og hjemmeside skal du have fat i et marketing firma. Det er bl.a. sådan noget jeg snart regner med at sætte et CVR nr. på :).

Jeg ved selvfølgelig ikke om disse kompetencer findes i en virksomhed, men ikke noget jeg har set nogen steder endnu da.

Held og lykke med projektet ihvertfald!

/Rasmus
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René

Jeg er med i et projekt, hvor vi skal til at starte en Webmedie afdeling eller hvad det hedder.

Vi skal levere webydelser/online branding til store virksomheder.

Jeg kunne nok finde et godt tilbud til dig, så du kan komme i gang så godt som muligt og samtidig så billigt som muligt. Og når jeg siger billigt... så er det extrem Iværksætterrabat jeg taler om

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)