Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Fan-Side markedsføring, og det JURIDISKE?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg har lidt fan-sider på Facebook (Samlet en 50.000 fans), hvor jeg linker lidt ud. Så jeg tjener penge på provision og per-klik. Overholder affiliate sidens retningslinier. Og jeg snyder og manipulerer ikke folk ind på mine links.

Jeg fik en henvendelse fra en tilfældig fan, som sagde han ville melde mig til Facebook og SKAT. (Vidst nok også imod den danske lovgivning.)

Og så blev opmærksom på det juridiske. 

 

Efter hvad jeg forstår, så er det eneste facebook kan gøre, er at slette min Fan-Side.

Skat kan kræve skat, men har ikke rigtig tjent noget endnu, så der er jo ikke noget problem som sådan.

Men det med den danske lovgivning? Hmm.. Er der nogle derude som ved hvad de taler om? Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp så jeg kunne bevæge mig i den rigtige retning. :-)

 

Håber på at høre fra jer! Fortsat god dag derude.. 

 

Vh. Sillas

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken del af lovgivningen menes du at have "forbrudt" dig imod?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg virkelig ikke.. :-) ? Det er derfor jeg ville høre om nogle af jer vidste noget i den sammenhæng. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror skam heller ikke jeg har gjort noget.. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se problemet, med mindre siden selvfølgelig er åbenlyst i konflikt med lovgivningen, fx ophavsret.

Har du et link? Lidt svært at rådgive uden at se hvad vi snakker om

Venlig hilsen
Ole

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

SKAT er ikke noget problem, du opgiver jo din indtægt på din selvangivelse. Så vedkommende kan bare melde alt det, han har lyst til.

Mht til Facebook, bør du nok tjekke, om det er tilladt at poste affiliatelinks, hvis det er det, du gør.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende et link her eller som privat besked? Plus info om priser, demografi på fans mm - er måske interesseret i at "annoncere"

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for svarene allesammen! :-)

Ole, så dybt er jeg slet ikke gået ind i det endnu, så vil ikke tilbyde dig min hjælp da den nok slet ikke kan betale sig på nuværende tidspunkt, medmindre du selvfølgelig insisterer. :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du må også meget gerne kontakte mig jeg omkring af skulle tjene nogle penge på dine facebook sider helt sikkert noget der gir bedre end affiliate links. 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)