Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visuelt nyhedsbrev, hvordan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er ejer af en række virksomheder, som er ved at få et designløft, som er tiltrængt . 

Har dog lidt udfordringer med mit nyhedsbrev, som udelukkende er tekstinformation og ikke har et grafisk layout.

Mit nyhedsbrev er hostet hos Dandomain, og jeg kan tilsyneladende ikke implementere et grafisk setup uden at det kommer til at fylde alt for meget i folks indbakker.

Findes der nogle løsninger, i nogle eksisterende systemer som kan anvendes.

Jeg skal være mere visuel i min kommunikation, ellers går mine gode nyheder tabt!

 

Mvh

Tommy Duus

www.dask-online.dk

www.kortoggodt.info 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du hvad selve systemet de bruger til nyhedsbrevet hedder?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

IMHO er det i branchen for nyhedsbreve ikke mange der kan måle sig med Campaign Monitor: http://www.campaignmonitor.com/ - jeg er ikke associeret med dem, men deres produkt holder vand i særdeles vandtæt grad :o)

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at kigge på vores ny-udviklede nyhedsbrevssoftware, Ubivox, som uden tvivl kan hjælpe dig med at få en lækker, visuel identitet i dit nyhedsbrev.

Vi har lagt meget vægt på at lave en brugervenlig og fleksibel editor, hvor du hurtigt kan drag'n'droppe tekst og billeder, uden at skulle kunne HTML, CSS eller lignende. Selv om du arbejder ud fra en standard-skabelon, er det let at opnå et look, som stemmer overens med dit website. Her mener jeg vi differentierer kraftigt fra vores konkurrenter. :)

Der er 10 dages gratis prøveperiode, og priserne starter ved 90 kr/mnd. Desuden giver vi rabat, hvis du er Amino Plus-medlem. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)