Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på en personlig blog?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at få lavet en personlig iværksætter blog. Denne kommer til at omhandle mig, og jeg vil her fortælle om mine oplevelser med iværksætteri.

Jeg er nu kommet til det punkt, hvor jeg skal vælge, om jeg vil have reklamer på min hjemmeside. Her tænker jeg på reklamebannere, der hentes fra affiliate netværks. Der vil kun blive vist kampagner, der er relevante for min målgruppe, der er andre iværksættere.

Jeg er dog blevet i tvivl omkring moralen for visning af reklamer på en sådan blog. Virker det uprofessionelt? Det er ikke min mening, at jeg skal tjene penge på bloggen, men jeg tænker bare, at det ville være fint med en lille indtægt, der kunne dække de omkostninger, som jeg har til hosting, domæne osv. Jeg vil dog ikke gøre det, hvis det sender dårlige signaler.

Hvad mener I om dette?

Mvh Alexander

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke det sender dårlige signaler, de fleste blogs jeg har besøgt anvender disse bannere og man er næsten blevet vant til det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det en gode måde at tjene på , især vis du skriver godt om emme der giver mange besøgene

jeg synes det ok med reklame på siden Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene!

Jeg hører meget gerne, hvis andre vil dele deres holdning til dette Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart en god idé at starte op uden reklamer - det vil KLART skræmme en masse potentielle faste læsere væk. Vent 3-4 måneder - så kan du stille og roligt begynde at putte nogen reklamer på :-)

- det er i hvert fald min erfaring med de blogs jeg har været med til at "starte" :b

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er helt ok med at vise reklamer på din blog.

Bare de ikke forstyrre læsningen for meget!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I al ære og respekt.

Det er først når din blog har læsere du kommer til det valg Smile

Adsense skræmmer ingen af vejen, da internetbrugere er vant til blokkenes tilstedeværelse. Her beror dit valg så på hvor frækt du vælger at placere din Adsense.

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg vil også mener reklamer på din personlige blog er iorden, så længe det ikke bliver for meget og for stort, så det vil forstyrer og fjerne for meget fokus for selve bloggen.

Men jeg ville nok ikke starte med for meget reklame du har nogle faste besøgende, da mange reklamer vil kunne skræmme nogle folk væk.

 

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at det er i orden at have reklamer på sine blogs.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)