Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ikke på Google?!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det mon være, at en hjemmeside ikke er på Google, når man skriver fuld adresse?
Tak;)

Begynderen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er evt. ikke indekseret ..

Du kan evt. smide dit link her, så skulle den gerne blive fundet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Enten fordi du har skrevet adressen forkert eller fordi den endnu ikke er blevet indekseret af google.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi det tager tid før google finder din side. Du kan hjælpe google med at finde den ved at forbinde den til resten af internettet. Dette gøres med link.

Lav et svar på mit svar, og lav et link til din side i det. Så burde der ikke gå mere end et par timer før du er på google.

Herefter kommer kampen om en god placering, hvilket er et meget større projekt Wink

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - jeg vil anvende den strategi, når jeg først har skrevet et mere begavet indlæg;)

Begynderen

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre besvarelser er inde på, så kan det skyldes, at din webside ikke er indekseret af Google. Hvis har haft din side i lang tid, så kan det også skyldes, at du har en robots.txt fil i roden af din web-mappe, som forhindrer søgemaskiner i at indeksere din side. Kig om der er sådan en fil.

Du kan også manuelt tilføje din side til Google på følgende adresse: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

/vathanan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vathanan Kumarathurai:

Som de andre besvarelser er inde på, så kan det skyldes, at din webside ikke er indekseret af Google. Hvis har haft din side i lang tid, så kan det også skyldes, at du har en robots.txt fil i roden af din web-mappe, som forhindrer søgemaskiner i at indeksere din side. Kig om der er sådan en fil.

Du kan også manuelt tilføje din side til Google på følgende adresse: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

/vathanan

 

jeg tror der er tale om en helt ny blog, så er ikke sikker på dit svar er super aktuelt lige her.

Ud over det kan jeg bestemt ikke råde nogen til at bruge en google tilmelding til at få sit site i søgemaskinen. Google belønner sites der indekseres naturligt. Desuden er det mere eller mindre virkningsløst at lave en tilmelding. Med andre ord kommer der ikke noget godt ud af det.

Det er dog rigtigt at det kan være opsætning på siden der forhindre en indeksering, jeg tvivler er dog meget kraftigt på det er tilfældet her.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt enig i den vurdering. Tilmelding til Google kan godt være meget gavnligt. Man kan faktisk oprette et brugernavn og tilmelde sine sites. Herefter har man eks. mulighed for at tilføje sitemaps, holde øje med hvordan ens sites er indekseret samt hvilke søgeord, der resulterer i, at besøgende havner på siden.

Læs mere om det her: http://www.google.dk/webmasters/

/vathanan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vathanan Kumarathurai:

Jeg er ikke helt enig i den vurdering. Tilmelding til Google kan godt være meget gavnligt. Man kan faktisk oprette et brugernavn og tilmelde sine sites. Herefter har man eks. mulighed for at tilføje sitemaps, holde øje med hvordan ens sites er indekseret samt hvilke søgeord, der resulterer i, at besøgende havner på siden.

Læs mere om det her: http://www.google.dk/webmasters/

/vathanan

 

ja google webmaster tool er en fantastisk ting, men det var jo ikke det vi snakkede om eller det du henviste til.

Vi snakkede om at blive indekseret i søgemaskinen, og om at blive det ved at tilmelde sit site via googles "add url funktion"

 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

"Add Url"-funktionen er en del af Google Webmasters værktøjer. Jeg henviste direkte til denne funktion fordi brugeren havde beskrevet sig selv som "begynder".

Ellers vil det bedste være at oprette et brugernavn og benytte sig af de værktøjer, som Google stiller til rådighed under Google Webmasters-side.

/vathanan

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)