Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ikke på Google?!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den url du henviste til var http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl hvilket er hvad jeg taler om.

Jeg gider ikke starte en diskution om hvad der er rigtigt og forkert, men du vil have langt større gavn af en naturlig indeksering frem for at benytte denne add url metode, som i øvrigt er mere eller mindre værdiløs af flere grunde.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din hjemmeside adresse ? Så kan vi hurtigt hjælpe dig med at få den indekseret.

sæt evt. din side ind på : http://www.advertise.dk/

Så er du også godt på vej

 

Mikkel

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vathanan Kumarathurai:

Ja, denne url er en del af Google Webmasters-værktøjer, se det tredje link til venstre på http://www.google.dk/webmasters/

 

Den url og denne url http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl er det samme, og jeg kan kun stadfæste at der intet godt kommer ud af at benytte denne metode eller add sitemap metoden. Lad din side blive fundet naturligt. Det bliver belønnet og du har muligheden for at opdage fejl som ellers kan blive skjult.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har anvendt muligheden for at tilføje, og kontrollere og holde opsyn med, hvordan de forskellige søgemaskiner indekserer websiderne med stor succes. Jeg vil bestemt anbefale, at man gør det. Man får mulighed for at tilføje sitemaps, se hvilke søgeord, der gør, at besøgende havner på siden, se liste over døde-links, osv. Der er også andre muligheder, som kan være gavnlige for folk, som ikke har de tekniske muligheder for at "tweake" deres sites, eks. redirects.

Hvis du ligger inde med information om hvorfor det er dårligt at anvende denne mulighed, vil jeg da meget gerne læse om det. Gider du at give mig et link, hvor man kan læse om det.

/vathanan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vathanan Kumarathurai:

Jeg har anvendt muligheden for at tilføje, og kontrollere og holde opsyn med, hvordan de forskellige søgemaskiner indekserer websiderne med stor succes. Jeg vil bestemt anbefale, at man gør det. Man får mulighed for at tilføje sitemaps, se hvilke søgeord, der gør, at besøgende havner på siden, se liste over døde-links, osv. Der er også andre muligheder, som kan være gavnlige for folk, som ikke har de tekniske muligheder for at "tweake" deres sites, eks. redirects.

Hvis du ligger inde med information om hvorfor det er dårligt at anvende denne mulighed, vil jeg da meget gerne læse om det. Gider du at give mig et link, hvor man kan læse om det.

/vathanan

 

De værktøjer du benytter dig af kan være til stor gavn EFTER dit site er blevet indekseret. problemet med add url funktionen, er at der for det første ikke er nogen garanti for det virker. Hvis det virker er der en risiko for at du skal vente i flere måneder. Til slut er det ikke en naturlig måde at blive indekseret på og det er altid en fordel at lade det ske naturligt.

At blive fundet via tilmelding af sitemap til google kan dække over indekseringsproblemer. Dette betyder at du simpelthen løber en risiko for at dække over fejl du ellers nemt ville have opdaget og haft muligheden for at rette.

Uanset hvad vil en naturlig indesksering altid være den bedste. Det giver dig et klart billed af dit websites stærke og svage sider, og du vil af google blive belønnet for en naturlig optagelse.

jeg gider ikke ligge at surfe efter links til dig, men der er masser af info der ude så bare gå i gang med at læse op på det hele.

Ud over det kan man jo spørge sig selv om hvorfor man skal tage chancen når du kan blive indekseret på en time med et link fra amino eller lign.

 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til hvordan et site bliver rangeret ift. søgeresultater, så gælder det selvfølgelig, at man opnår større relevans, jo flere websites, der linker til sitet, især hvis de websites, der linker, allerede er relevante.

Hvis der ikke er linket til sitet fra andre websites, så er det en mulighed selv at tilføje sitet til Google eller andre søgemaskiner. Det betyder dog ikke, at ens site vil blive listet ift. bestemte søgeord, da man jo ikke er så "relevant", men sitet vil blive indekseret.

Ja, det vil da være mest optimal, at andre linker til sitet, men det er altså ikke tilfældet her. Så kan man enten selv tilføje sitet Google eller smide linket på et andet site, der er linket.

/vathanan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vathanan Kumarathurai:

Hvis der ikke er linket til sitet fra andre websites, så er det en mulighed selv at tilføje sitet til Google eller andre søgemaskiner. Det betyder dog ikke, at ens site vil blive listet ift. bestemte søgeord, da man jo ikke er så "relevant", men sitet vil blive indekseret

 

Problemet med det du siger er at der findes ikke en eneste god grund til at gøre det på denne måde.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der jo lige præcis, når spørgsmålet lød:

"Hvordan kan det mon være, at en hjemmeside ikke er på Google, når man skriver fuld adresse? Tak;)"

/vathanan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vathanan Kumarathurai:

Det er der jo lige præcis, når spørgsmålet lød:

"Hvordan kan det mon være, at en hjemmeside ikke er på Google, når man skriver fuld adresse? Tak;)"

/vathanan

 

Det jeg mente er, hvorfor benytte den metode du beskriver når det er den dårligste, langsommste og en der kan give problemer. Og når der nu findes et super godt, let og hurtigt alternativ der giver mere værdi til din side.

Gidder ikke det her flueknepperi frem og tilbage, så tag det til dig eller forsæt i den forkerte grøft. Du kan eventuelt læse lidt mere om emnet før du tager en beslutning. jeg vil i hvertfald ikke bruge mere tid på denne diskussion.

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)