Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man ekstra "lommepenge" på nettet?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Reelle penge uden at arbejde så specielt lang tid et en svær en at greje, men der er en reelt løsning som jeg ikke ser nogen andre har tilbudt dig, så det vil jeg da gøre.

Hvis et etableret firma ex. undertegnede som har bla en skrædderforretning, tilbyder dig at gå ud og sælge skræddersyede jakkesæt, skjorter, frakker og lign produkter til retail forretninger, div firmaer som bruger skjorte/slips på jobbet, kunne være banker, kontor medarbejdere osv.. eller blot i din omgangskreds og deres omgangskreds, kan du tjene ca 4-500,-kr pr jakkesæt (jakke + buks) du sælger (skattefrit). Du skal sende mig 1200,-kr alt over det er dit eget. Dette er Meget høj kvalitet jakkesæt, og er ikke svære at sælge. Jeg sørger for du modtager oplæring, (alt er meget nemt og kan læres på 1 time) og derefter er det blot at kontakte kunder personligt, pr mail, eller telefon.

Du modtager betalingen direkte af kunderne så du beholder blot din del og sender mig resten, hvorefter kunden modtager varen 10 dage senere ;-)

Dette tilbud er iøvrigt åbent for alle, da jeg gerne vil have noget seriøs forretning op at køre i Danmark.

Du kan se mere hvis du går ind på min hjemmeside som du kan adressen til i min avatar eller 2 linier længere nede ;-)

Mvh Kenny

Zentailor.net

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ZenTailor.Net:
kan du tjene ca 4-500,-kr pr jakkesæt (jakke + buks) du sælger (skattefrit).

Godt nok Glistrup Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan smide mig en mail så kan jeg godt finde lidt småjobs til dig :-)

Kræver dog du gider lave lidt ;-)

Mikkel

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

ZenTailor.Net:
kan du tjene ca 4-500,-kr pr jakkesæt (jakke + buks) du sælger (skattefrit).

Godt nok Glistrup Smile

Tak for sammenligningen ;-(

Jeg er dog af opfattelsen af hvis manden ønsker at tjene lidt extra penge har jeg ikke set noget indtil videre der kan komme tilnærmelsvis i nærheden af det han kan tjene ved dette job. Men venter med længsel..

Jeg har 3 personer rendende rundt, og de laver alle en fuldtidsindkomst uden det helt store arbejde. 

Nu er mit firma ikke registreret eller baseret  i dk, men betaler dog skatter osv ..  (imodsætning til Glistrup)! Forstår dog gpdt hentydningen alligevel..

Mvh Kenny

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ZenTailor.Net:
Nu er mit firma ikke registreret eller baseret  i dk, men betaler dog skatter osv ..  (imodsætning til Glistrup)! Forstår dog gpdt hentydningen alligevel..

Jeg synes det virker som et fedt koncept du har, brød mig bare ikke om ordet skattefrit, da det jo lærer de unge at skat kun er noget man skal betale hvis man så bliver opdaget.

Glistrup var bare et forsøg på plat humor Smile

Men vil da overveje at kontakte dig når garderoben skal ændres Smile for hellere støtte et godt initiativ til rimelige priser end overpriser til preuserne..

Køb ren argan olie her

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit høflige svar ;-) Glad for jeg åbenlyst misforstod dit humoristiske indlæg lol.

Og du er mere end velkommen til at kontakte mig ang din gardarobe eller hvad som helst.

hav en god aften.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige..

Ang ordet skattefrit tænkte jeg blot at hvis han skulle prøve at lave lidt kr, var det op til ham selv om hvordan det blev registreret. Skrev det blot på en lidt uheldig måde. hmm.. Lad os kalde det mit forsøg på at være humoristisk hehe

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Online narko salg ! Jeg kan så ihvetfald garantere at du får kunder og mere end de 2000DKK-..

Du kan være den første? jeg har også fundet adresse til dig

www.onlinenarkosalg.dk

eller

www.just-narko.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

HA HA HA HA DEN VAR GOD IK?Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)