Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtmand søges

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tidligere været så heldige, at kunne bruge min svigerfar til at køre for os i vores store varevogn.. Det kan han desværre ikke længere af flere grunde.

Vi bruger derfor en fragtmand i stedet for, som vi er ret godt tilfredse med - men min svigerfar har jo "forkælet" kunderne, da han kørte, så de er blevet van til at han hjalp med at bære tingene ind, tog pallerne med igen osv.
Og det har fragtmanden jo af gode grunde ikke tid til at gøre!

De fleste kunder acceptere dette skift, men vi har en enkelt, god gammel kunde, som simpelthen ikke vil have flere varer, hvis ikke fragtmanden tager de paller med igen, som vi leverer på. Vi sender normalt på engangspaller og denne kunde bor inde midt på strøget og har ikke mulighed for at komme af med pallerne igen.

Nogen der kender en fragtmand, som vil gøre dette? Varerne er boblekuverter, som vejer næsten ingenting, så de er lige til at tippe af pallen og ind i kundens vareelevator og så tage pallen med igen.
Og det skal være en almindelig fragtmand, ikke en dyr kurer, da varernes værdi ikke er så forfærdelig høj.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej (næsten) nabo

Skulle du ikke hellere finde en efterlønner eller lign. der kan gøre det mod rimelig timebetaling ?

Du har jo bilen og mangler "bare" chaufføren ;o)

Mange hilsner herfra...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:

Hej (næsten) nabo

Skulle du ikke hellere finde en efterlønner eller lign. der kan gøre det mod rimelig timebetaling ?

Du har jo bilen og mangler "bare" chaufføren ;o)

Mange hilsner herfra...

Hej Kim :-)
Njahj det tror jeg ikke.. Det fungerer ret fint med fragtmanden, prisen er bedre og kunderne får hurtigere levering. Før tiden samlede vi sammen og kørte fx til sjælland to gange om ugen, men der er for mange paller til, at vi kan gøre det nu - men det skal vi jo ikke klage over :-) Og de steder vi levere ligger meget spredt, det kan godt være både til hillerød, københavn og falster på samme dag, så det er for meget køretid/for dyrt at ansætte en til det. Så skulle vi samle sammen, så vi kørte fx nordsjælland en gang om ugen, men det betyder jo længere leveringstid og det er heller ikke godt.
Dem der skal have varer helt tæt på som vamdrup, vejle, horsens osv. kører vi nogen gange selv, men resten kan det vist bedre betale sig at betale fragtmanden for.

Hvem bruger du som fragtmand henne ved dig? Eller er det kun småpakker?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ofte brugt Vester Transport med stor tilfredshed. Ring og spørger dem. Synes de har gode priser.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan måske godt bruge en fraftmand ...

Måske vi kunne samarbejde om en mand og bil?

Preben

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Vi kan måske godt bruge en fraftmand ...

Måske vi kunne samarbejde om en mand og bil?

Preben

Hej Preben,
Jeg tror, som sagt ikke, vi vil ansætte en mand selv kun til kørsel- tror bedre, det kan betale sig i længden at bruge fragtmænd rent økonomisk.

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ring til bs transport de er stærke på jylland. de har tlf. 20 97 30 66

de køre dagligt. esbjerg + kolding + århus + ålborg + holstebro

 

benny

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender varerne til storkøbenhavn samlet på en eller flere paller, så kan CS Logistics fungere som hub og vi kan til en fornuftig pris distribuere ud samme dag som vi modtager varene fra dig til dine kunder.

Kontakt mig pr e-mail eller telefon og jeg kan komme med et tilbud.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hoenborg:

ring til bs transport de er stærke på jylland. de har tlf. 20 97 30 66

de køre dagligt. esbjerg + kolding + århus + ålborg + holstebro

 

benny

Tak for tippet, men det skal fra Kolding til Kbh

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:

Hvis du sender varerne til storkøbenhavn samlet på en eller flere paller, så kan CS Logistics fungere som hub og vi kan til en fornuftig pris distribuere ud samme dag som vi modtager varene fra dig til dine kunder.

Kontakt mig pr e-mail eller telefon og jeg kan komme med et tilbud.

Den ordre jeg sidder med pt er 2 paller til samme modtager i Kbh - sendes fra Kolding.
De kan sendes fra os mandag, men i dette tilfælde er det ok, hvis det først kommer ud fx onsdag eller torsdag - bare i kan tage pallerne med når i kører, så kunden ikke skal have dem stående.
Du må meget gerne mail mig en pris på nina@jakodan.dk

På forhånd tak :-)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)