Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtmand søges

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har med stor succes brugt RK Transport i odense flere gange, han kører distrubition på sjælland flere gange i ugen og har nogle fornuftige priser, så jeg vil foreslå at du ringer til Rene på tlf. 65941125 og så tror jeg han er ret fleksibel.

Mvh.

Martin

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt sikker på at du kan betale dig fra det palle halløj samt levering af dit gods på anvist plads mod mindre betaling hos selv samme fragtmand som køre på strøget (Danske Fragtmænd Sjælland).

Mvh Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun 1 gang i ugen de skal fragtes fra Jylland til KBH?? 

                      www.nygaardmultiservice.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Nygaard:

Er det kun 1 gang i ugen de skal fragtes fra Jylland til KBH?? 

Nej det er ikke en gang i ugen - det er kun 1 bestemt kunde jeg pt har dette problem med - og de bestiller en gang hver-hver anden måned.. Så det er kun en gang imellem.

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra vort lager til København for 2 paller DKK 375,00 + moms.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Danmark
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

 

Giv os et kald på 60 710 700 eller 31 32 06 08.

 

Vi kører i hele landet hver dag, og er altid friske på en god pris.

 

Easy Kurer.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Nej det er ikke en gang i ugen - det er kun 1 bestemt kunde jeg pt har dette problem med - og de bestiller en gang hver-hver anden måned.. Så det er kun en gang imellem.

Hej Nina

Har du overvejet at bruge paller af pap som kunden derefter kan bortskaffe sammen med alt det øvrige emballageaffald de sædvanligvis har.
Så er der ikke noget bøvl med paller osv.

Selv bruger jeg 3D logistik og danske fragtmand når det er mere end hvad postdanmark og gls kan håndtere, og det fungerer ganske fortrinligt.
DF er nemme med webfragt osv. hvor 3D er lidt mere "oldfashion" med manuelle fragtbreve etc. men til gengæld er de billigere (og kan levere i region sydjylland i "en ruf" til ganske fornuftige priser.
3D filnder du på www.3dlogistik.dk

Mange hilsner herfra

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakodan

Det er ikke alle kunder man har råd til at have og hvad jeg læser i denne streng, så er det ren tilsætning med al den tid du/I har brugt på dette, for en kunde som bestiller en palle 1 gang hver anden måned.

Jeg ville nok have forklaret kunden at du desværre ikke kan opfylde betingelserne som han stiller og at han må revurdere dem, såfremt han stadig vil modtage varer fra dig. Dette var nok en løsning jeg nok ville have valgt, for man kan jo desværre ikke gøre alle glade.

Men, hvis det er en vigtig kunde, som gerne må stille disse krav og du gerne vil bruge en masse tid på ham, så har jeg et alternativt forslag.

Få et fragt firma til at afhente pallen dagen efter og opkræv eventuelt kunden et "palle afhentningsgebyr", som svarer til den omkostning det er at få fragtmanden til at hente pallen igen.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej Jakodan

Det er ikke alle kunder man har råd til at have og hvad jeg læser i denne streng, så er det ren tilsætning med al den tid du/I har brugt på dette, for en kunde som bestiller en palle 1 gang hver anden måned.

Jeg ville nok have forklaret kunden at du desværre ikke kan opfylde betingelserne som han stiller og at han må revurdere dem, såfremt han stadig vil modtage varer fra dig. Dette var nok en løsning jeg nok ville have valgt, for man kan jo desværre ikke gøre alle glade.

Men, hvis det er en vigtig kunde, som gerne må stille disse krav og du gerne vil bruge en masse tid på ham, så har jeg et alternativt forslag.

Få et fragt firma til at afhente pallen dagen efter og opkræv eventuelt kunden et "palle afhentningsgebyr", som svarer til den omkostning det er at få fragtmanden til at hente pallen igen.

 

 

Hejsa,

Alle vores kunder vigtige!! Og selv om en palle eller to en gang imellem ikke lyder af meget, så bestiller de faktisk for en hel del i løbet af året. Jeg sidder aldrig og kigger på ordrerne, om hver af dem kan forsvares i forhold til tidsforbrug - det må tage den tid det tager. Nogle ordrer går super nemt i gennem, andre kræver lidt ekstra tid - men i sidste ende har vi både et godt overskud og penge i lommen Wink

Som regel er det jo også sådan, at når én kunde har problemet, er det sikkert også et problem for andre kunder - og så er det godt at have en løsning klar.

Vi har foreslået kunden at få en fragtmand til at hente pallerne, men det ville være bedre, hvis vi kunne finde en, som kunne tage dem med med det samme.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)