Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop, råd søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Råd til det optimale valg af webshop søges..

Vi har prøvet os frem med Shopify - hvilket ikke er optimalt da vi har brug for muligheden med flere sprog og forskellige valutaer.

Dandomain virker meget uoverskuelig - så..

Hvad skal vi vælge i stedet?

 - det skal være til at sætte op for en almindelig it bruger - måske lidt over alm .niveau.

 

/Majken

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det optimale valg kan man kun give jer, hvis man kender til behovene.

Du skriver i har mulighed for at der skal være forskellige sprog, og valuta, men at Dandomain virker for uoverskueligt? Jeg tror ikke I finder noget, som er betydeligt nemmere at administrere end det. Alle back-ends (administrationer) synes jeg altid virker uoverskuelige, men når man lige er kommet ind i det, så er det nemt at administrere Smile

Ellers vil jeg anbefale jer at prøve PrestaShop, det er i hvert fald en virkelig overskuelig administration.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

NoonCph:

Råd til det optimale valg af webshop søges..

Vi har prøvet os frem med Shopify - hvilket ikke er optimalt da vi har brug for muligheden med flere sprog og forskellige valutaer.

Dandomain virker meget uoverskuelig - så..

Hvad skal vi vælge i stedet?

 - det skal være til at sætte op for en almindelig it bruger - måske lidt over alm .niveau.

 

/Majken

Hej Majken,

Jeg vil anbefale at tage et kig mere på DanDomain. Hvis I gerne vil have et overblik om butikken dækker jeres behov så giv mig et kald på 61307560, så kan jeg rådgive jer lidt. Af butikker i samme branche som jer, kan jeg nævne vi har lavet: www.jonsen.dk og www.skagen-ure.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Majken.

Der findes utrolig mange systemer, og nogle er helt klart mere brugervenlige end andre Smile

Du er velkommen til at kontakte mig på mail@jesperskov.dk eller 70701060, så vil jeg hjælpe dig gratis videre med den mest optimale løsning. Jeg kigger først og fremmest på dine konkrete behov, og præsenterer derefter de forskellige muligheder.

Derudover tjener jeg ikke penge på nogle af shopsystemerne bag, hvorved jeg fungerer som en uafhængig rådgiver. Ser meget frem til at høre fra dig.

 

// Jesper Skov

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del systmer. Vi har valgt kun at arbejde med Magento, som vi mener er et af de absolut stærkeste systemer på markedet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan også varmt anbefale Magento. Nemt ad administrer.

dbh

Stig

www.shoponjob.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majken.

Jeg vil helt klart anbefale at bruge Magento. Magento er et open source system, hvor der er uanede muligheder for udvikling. Derudover er det meget brugervenligt og kan blive benyttet af nybegynderen og den mere erfarne e-handelskøbmand.

Mvh. Frederik Grønholdt

www.billigmagento.dk

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)