Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges.. Webdesigner som er dygtigst og billigst :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er en nystartet virksomhed som er er på udkik efter en webdesigner (helst en nystartet webdesigner i eget iværksætter firma i københavnsområdet, hvor det giver en synergi at man selv får kontakt til potientielle kunder som der kan drages nytte af til eget formål) som kan hjælpe at designe mindre opgaver til mange kunder.. (ca. 2 timer pr. opgave og ca. 20 opgaver pr. mdr. pt.)

Kræver at man taler med kunder som opkring udførelsen af opgaven og at man har engagement og iver for at alle kunder bliver tilfredse og glade !

Følgende evner:

- lave designs  i Photoshop og efter specifikke retningslinjer

- udskære ovennævnte designs så de er klar til at blive sat ind i HTML

- opsætte i HTML ved hjælp af inline-CSS og tables

Glæder mig til at høre fra jer !

/ Claus

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen et krav at man sætter designet op med tabeller og inline CSS?

Det var dog et besynderligt krav efter min mening, og jeg tror du vil få svært ved at finde en seriøs webdesigner der vil arbejde sådan.

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mening med dette da det som vi laver kræver at man kender til dette eller har lysten til at sætte sig ind i hvordan man gør..

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Clevsen:

Der er mening med dette da det som vi laver kræver at man kender til dette eller har lysten til at sætte sig ind i hvordan man gør..

Jeg tror det som gweb mener er, at man ikke rigtig bruger tabeller mere :) og jeg vil også mene at du ikke finder en super dygtig designer til at sætte det op i tabeller.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christensen:
Jeg tror det som gweb mener er, at man ikke rigtig bruger tabeller mere :) og jeg vil også mene at du ikke finder en super dygtig designer til at sætte det op i tabeller.

Enig i at tabeller er på vej yt men det kunne jo tænkes manden bruger et cms eller ligende som spytter tabeller ud eller en helt 3 grund.

/allan

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. Årsagen (Som allen skriver) er netop at vi har en løsning som kræver dette.. ala CMS.. Det skal ikke være nogen hemmelighed at det er design af e-mailsignaturer som vi har behov for som efterfølgende ligges ind i et system som kræver at det er lavet i tabeller..

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot fordi tabeller er på vej ud og bruger mere kode samt at inline CSS kan give en dårlig indflydelse i forhold til søgemaskiner, så kan man da sagtens finde professionelle designere, der er villige til at opsætte på denne måde, hvis ønsket. Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:
Blot fordi tabeller er på vej ud og bruger mere kode samt at inline CSS kan give en dårlig indflydelse i forhold til søgemaskiner,

Det må så stå for din regning for det passer ikke :) At der bruges tabeller har intet med søge optimering at gøre!

/allan

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da ! og de kan bare skrive til mig på clevsen@gmail.com så vi kan tage en snak omkring hvordan vi kan hjælpe hinanden Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Clevsen:
Hejsa.. Årsagen (Som allen skriver) er netop at vi har en løsning som kræver dette.. ala CMS.. Det skal ikke være nogen hemmelighed at det er design af e-mailsignaturer som vi har behov for som efterfølgende ligges ind i et system som kræver at det er lavet i tabeller..

Du er velkommen til at kontakte mig måske vi kan finde en passende løsning.

/allan
freelance@designyou.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)