Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside /øko-plejeprodukter til børn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Efter lang tids arbejde er vi omsider gået i luften med vores hjemmeside www.mohko.dk
Kort sagt går vores forretning ud på at finde øko el. bæredygtige produkter til distribution i Danmark. Første skud på stammen kan i se nærmere detaljer om på siden.

Jeg modtager gerne ris og ros om siden. Anvender man Firefox skal det lige nævnes, at øveste venstre hjørne under produkter fejler. Der skulle være vores logo i stedet for billede. Jeg skal lige finde ud af hvordan den fikses.

Skulle der være aminoer som kunne bruge en økologisk hudplejeserie til børn i butikken el. webshoppen hører jeg naturligvis gerne fra jer.
Jeg giver gerne en aminorabat på den første ordre.

mvh
Heine
mohko


"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine

 

Jeg har været inde på din side, og den er flot og meget overskuelig. Som forhandler er der alt man har brug for. Hvis ikke det var fordi jeg lige er startet en en lignende serie af plejeprodukter, så kunne din side godt friste mig (og jeg vil gemme den til senere ideer).

 

Held og lykke.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene
tak for din ros.

Ellers kan jeg for en ordren skyld nævne at detaljen med Firefox nu skulle være ok. Herfra hvor jeg sidder ser det ok ud.

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

som udgangspunkt synes jeg godt om Jeres website. Det er grafisk meget let at gå til, der enkelhed at spore i butikkens layout og I ligner nogle, som tager Jeres forretning seriøst.

 

Ang. billeder, så er jeg noget forvirret. Produkterne, I sælger er henvendt til babyer og børn, men hvorfor ser jeg ingen billeder af babyer, men kun piger på en eng iført fine kjoler og bare tæer? Jeg synes, der mangler billeder af dem, produkterne henvender sig til. (og undskyld mig, hvis de er der, jeg har bare ikke set dem).

 

Ellers vil jeg da faktisk sige, at jeg er interesseret i dine produkter. Jeg har en webshop som sælger babyudstyr, og vi forhandler i forvejen Mellisa og Weleda, men kunne godt bruge et tredje mærke. Er du interesseret i at sælge mig et prøvesæt med et styk af hver produkt, så siger jeg ja tak - vi køber aldrig uden at prøve det først, nemlig :)

 

Mvh Maria

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maria

tak for din kritik. Korrekt, vi har ingen billleder af små babyer, forstået fra 0-1 år. Dog havde vi et par stykker med på 1 år og en af dem er faktisk på et af de billeder, der looper på forsiden. I den periode hvor vi skulle have taget billederne, regnede det meget ofte, indtil vi greb chancen en lørdag morgen og fik kørt de 150km hvor kulliserne var perfekte. Det lykkedes at få samlet de 7-8 børn + forældre og fotograf,  og vi var netop heldig, at få det hele med inden regnen brød ud. Vi havde ca 1100 fotos i råmateriale som skulle koges ned og summasumarum har vi kun hvad vi fik i kassen. Det gode ved en hjemmeside er dog, at den hele tiden kan udvikles og måske vi pludselig har nogle gode baby-skud til siden. Vores målgruppe er forældre med børn  i alderen 0-8.

Tak for din interesse i produkterne - jeg sender dig en PM så vi kan starte en dialog om evt. forhandling.

dvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen det lyder da godt - jeg glæder mig til at høre mere og måske få lov at prøve produkterne.

 

Mvh Maria

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)