Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værsgo og skyd

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så sidder man her og bliver helt selvfed. Den er her Big Smile  demoen med det nye legebakken.dk.

Og man roder rundt og syntes, det er da egentligt helt godt.

Men jeg ved jo godt at her på Amino, er der nogle son er ældre i "faget ", mere uvildige.

Nogle der er federe på den fede måde, og igen nogle der er bedre til at ramme end mig.

Så har du tid og lyst så skyd på http://demo.rri.vn/kentoni.dk ( det er også tilladt at ramme ved siden af)

Der mangler produkter på nogle af siderne, flash på forsiden er heller ikke færdigt.

Tak for hjælpen

 

/ Kenneth

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg synes det er en meget lækker side. Lys farver og meget overskulig - Jeg er vild med den..Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en fin side, men kommer lige med nogle ting.

Lav "mere" teksten i højre side på forsiden en smule større, det er svært at se.

Overvej om du ikke skal lave en kontakt side, med en kontakt formular og cvr nummer.

Login i øverste højre hjørne, er det til kunden? Hvis det er til kunden, hvordan opretter man sig så som bruger? Og hvorfor skal jeg som kunde oprette mig som bruger? Får jeg nogle fordele ud af det?

 

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Og hvorfor skal jeg som kunde oprette mig som bruger? Får jeg nogle fordele ud af det?

 

 

Først tak for jeres inspark

At teksten er svær at se skyldes det kun størrelsen, eller også farven ? Den er lidt bleg i mine øjne.

Login er tiltænkt kunderne, for ikke at skulle give oplysninger igen og for at give dig specielle tilbud.

Jan du har ret i  at oprettelsen af bruger er kikset, så det er en ommer til Red river

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastiske farver du har valgt dig!

Angående teksten i højre side, så synes jeg ikke at den er så svær at læse. Måske kunne det være en ide at lave teksten i samme farve som du har brugt i venstre sider til kategorierne?

Lækkert design, specielt den lille krølle, som går igen!

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Først rigtig flot side - flot design og virker nem at bruge

Tror ikke kun det er størrelsen af skriften i højre boks, men også lidt den blege farve til bogstaverne som gør det lidt utydeligt - især med den baggrunds farve du har valgt dig

Jeg kunne også godt tænke mid, som der er blevet sagt, en nemme måde at oprette sig som bruger af din side, og evt, om der er nogle fordele ved at være bruger på siden, såsom speciel tilbud osv.

Håber det hjælper :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside virker til at have super mange gode informationer det ser virkelige lovende ud Yes

Sådan set næsten intet tekst på forsiden det hjælper på google med lidt tekst det behøver ikke være det vilde .

Ideer til mere tekst lav nyheds siden en blog , en spørgsmål svar side det giver også lidt inter links værdi

Vis jeg klikket udenpå google kunne jeg ikke forstå hvad der inden på hjemmesiden , jeg mener titlen udnyt gerne alle 67 tegn og gerne unikke på alle undersider , denne her titlen mener jeg <title> Kentoni </title>

Jeg ville lave en kontakt side med jeres CVR nummer og telefon nummer kontakt tid

Jeg ville også ligge jeres CVR nummer på alle undersider vis i har et

Prøvet at lægge varer i kurver det fungeret ikke ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Aaen:

Jan Elmar Sørensen:

Og hvorfor skal jeg som kunde oprette mig som bruger? Får jeg nogle fordele ud af det?

 

At teksten er svær at se skyldes det kun størrelsen, eller også farven ? Den er lidt bleg i mine øjne.

Login er tiltænkt kunderne, for ikke at skulle give oplysninger igen og for at give dig specielle tilbud.

Jan du har ret i  at oprettelsen af bruger er kikset, så det er en ommer til Red river

Det er på grund af størrelsen, ellers mener jeg at den blå farve er helt ok.

Angående login, så synes jeg at du skal vise kunderne hvad de får ud af at oprette sig som bruger. Vis dem at man modtager specielle tilbud, ved at oprette sig som bruger, og man slipper fra at skrive sine informationer ind næste gang.

En anden ting som jeg lagde mærke til er tilmelding til nyhedsbrevet. Synes du burde ændre knappen "Send" til "Tilmeld" eller noget i den stil.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side.

Jeg fald over at du har kategorier uden indhold. "læring til +4" det virker lidt forkert. Fjern den og tilføj når du har varerne.

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jozima:

Rigtig fin side.

Jeg fald over at du har kategorier uden indhold. "læring til +4" det virker lidt forkert. Fjern den og tilføj når du har varerne.

 

Som jeg skrev i første indlæg mangler der ganske rigtigt varer på nogle af siderne, bare rolig det kommer inden den bliver offentlig.

Kanon med alle de indspark, så har jeg lidt mere skyts og arbeje til programørerne. Fejlene skulle jo gerne rettes inden kunderne kommer.

 

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)